خبرهای داغ:
نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و همکاران فرمانداری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۷۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های شاهرود و میامی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که به منظور قدردانی و سپاسگزاری از رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود به نمایندگی از تمامی مجریان در برگزاری این رویداد باشکوه در شهرستان و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور مردم انجام شد، نادر فخری فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با سپاسگزاری از حضور پرشور مردم فهیم، متدین و انقلابی شهرستان شاهرود در پای صندوق‌های رأی از رعایت اخلاق و قانون مداری مردم، نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها در این دوره از انتخابات نیز قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه ۵۱ درصد از واجدان شرایط در شهرستان شاهرود در انتخابات مشارکت کردند، اظهار کرد: به دلیل نبود هیچ شکایتی از جانب نامزدها، نتیجه انتخابات در هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان نیز تأیید شد.
پس از این دیدار، خانی به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با حضور در واحد‌های مختلف فرمانداری با کارکنان تلاشگر این مجموعه دیدار و خدا قوت گفت.
دیدار نماینده منتخب مردم شهرستانهای  شاهرود ومیامی با فرماندار  ویژه این شهرستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها