خبرهای داغ:
در نشست مشترك مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور و رئیس دانشگاه صدا و سیما، تفاهم نامه همكاري علمي و پژوهشي ميان طرفین به امضا رسيد.
کد خبر: ۹۲۲۱۹۵۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش سرویس روابط عمومی  بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، روز گذشته، شنبه 11 اسفندماه 1398، نشست مشترکی سازمان بسیج جامعه زنان کشور و دانشگاه صدا و سیما، در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، مینا بیابانی، جانشین این سازمان، سمیرا خطیب زاده مدیر فضای مجازی و زهرا باقری، کارشناس فضای مجازی به عنوان نماینده این سازمان در این نشست حضور داشتند.

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما، محسن شاکری نژاد، رئیس دانشکده ارتباطات این دانشگاه و حسین قرایی، معاون فرهنگی و اجتماعی در این جلسه به تبادل نظر پرداختند.

پس از بیان توانمندی های آموزشی و پژوهشی دو طرف، تفاهم نامه ای مبنی بر استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه صدا و سیما و استعدادهای خواهران بسیجی سراسر کشور، با هدف توسعه فعالیت های پژوهشی و افزایش سواد رسانه ای به امضا رسید.

این تفاهم نامه که بر پایه همکاری علمی و پژوهشی است، میان سازمان بسیج جامعه زنان کشور و دانشگاه صدا و سیما، به امضای دکتر مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور و دکتر شهاب افراسیابی، رئیس دانشگاه صدا وسیما رسید و خطیب زاده و شاکری نژاد به عنوان رابطین دو سازمان معرفی شدند.

انعقاد این تفاهم نامه به همت مدیریت فضای مجازی بسیج جامعه زنان کشور و دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما صورت گرفته است و شامل همکاری و مشارکت دربرگزاری دوره‌های آموزشی حیطه سواد رسانه ای و خبرنویسی، تبادل اطلاعات علمی، برنامه ریزی و برگزاری کارگاه‌های مشترک و دیگر همکاری های علمی و تخصصی می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات