خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: در حال حاضر تمامی مددجویان مستمری‌بگیر این نهاد در برابر خطراتی همچون سیل، آتش‌سوزی، زلزله و همه حوادث طبیعی دارای بیمه حوادث هستند.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۵۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

تمام مددجویان مستمری‌بگیر کمیته امداد استان همدان دارای بیمه حوادث هستندعلی بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به رسالت کمیته امداد در رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت بیمه مددجویان و اماکن مسکونی و دامی خسارت‌دیده از بحران‌ها و حوادث طبیعی، این نهاد مبادرت به تنظیم قرارداد بیمه حوادث در برابر مخاطرات گوناگون کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی مددجویان مستمری‌بگیر این نهاد در برابر خطراتی همچون سیل، آتش‌سوزی، زلزله و همه حوادث طبیعی دارای بیمه حوادث هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ادامه داد: در صورت لزوم و وقوع هرگونه خسارت مشمول حوادث طبیعی ذکرشده، مددجویان تحت حمایت می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد منطقه خود، نسبت به اطلاع‌رسانی به مددکار مربوطه و ارائه مدارک اقدام لازم را انجام دهند که در اسرع وقت مراحل رسیدگی به پرونده حادثه و پرداخت غرامت انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با وقوع بارندگی‌های فروردین که منجر به خسارت به بیش از ۷۷۵۰ مورد منازل مددجویان شد، گفت: 8 میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش سیل و ۵۱ میلیون تومان در بخش آتش‌سوزی اماکن مددجویی به‌حساب مددجویان آسیب‌دیده در خصوص کاهش آلام این عزیزان از سوی این نهاد واریزشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات