خبرهای داغ:
قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان خبر داد

کاهش مراجعه به ادارات کمیته امداد همدان و ارائه خدمات غیرحضوری

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان از کاهش مراجعه به ادارات کمیته امداد و ارائه هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۲۶۹۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

کاهش مراجعه به ادارات کمیته امداد همدان و ارائه خدمات غیرحضوریقاسم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به‌منظور کاهش مراجعه مددجویان به ادارات از طریق پاسخگویی غیرحضوری (تلفنی) و ثبت درخواست‌ها از درگاه اینترنتی و مدیریت مراجعات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام‌شده است.

وی با اشاره به نکات و مطالب آموزشی در خصوص اقدامات پیشگیری‌کننده از شیوع ویروس کرونا به‌منظور حفظ سلامتی کارکنان و مددجویان به‌خصوص سالمندان، بیماران خاص، صعب‌العلاج و کلیه اقشار آسیب‌پذیر گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه خدمت‌گیری غیرمستقیم از طریق پیامک به مددجویان و ارائه سبدهای بهداشتی در طول سال به‌خصوص در روزهای اخیر به‌منظور ارتقاء سطح بهداشت مددجویان ازجمله فعالیت‌ها و خدمات این نهاد است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان یادآور شد: در طول سال ۹۸ باهدف خود مراقبتی مددجویان در سرفصل‌های بیماری‌های شایع ازجمله دیابت، فشارخون و بهداشت مددجویان کلاس‌های آموزش بهداشت نیز برگزارشده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت در طول سال ۹۸ باهدف خود مراقبتی مددجویان در سرفصل‌های بیماری‌های شایع ازجمله دیابت، فشارخون و بهداشت فردی به‌خصوص بهداشت دست، انجام طرح‌های غربالگری دیابت، فشارخون، سلامت زنان و سلامت مردان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات