خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

سپاه اسدآباد آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سپاه از نظر تامین امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در خدمت حوزه سلامت و آماده کمک به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است.
کد خبر: ۹۲۲۳۰۴۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

سپاه اسدآباد آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ امیدعلی الیاسی با حضور در دفتر رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از زحمات و جانفشانی‌های کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی تجلیل کرد و اظهار داشت: از نظر امکانات، تجهیزات و تأمین نیروی انسانی در خدمت حوزه سلامت آماده کمک به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هستیم.

وی افزود: در زمینه ضدعفونی کردن شهر به مدت ۳ شب کمک کار شهرداری بوده‌ایم و این همکاری استمرار خواهد داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با بیان اینکه ایران پس از ۳۱ کشور اولین مورد ابتلاء به کرونا ویروس را ثبت کرد و تاکنون جواب آزمایش ۲ بیمار مبتلا به کرونا در اسدآباد مثبت بوده است، گفت: بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد به دو بخش کرونایی و غیر کرونایی تقسیم شده است.

بهنام رضا مخصوصی با بیان اینکه اولویت ما سلامت مردم است و در این حوزه شفاف هستیم و مردم اسدآباد باید به خادمان خود در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعتماد کنند، گفت: افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب تاکنون دو مرتبه در این مدت از کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی تشکر کرده‌اند

وی با بیان اینکه همکارانی داریم که به خاطر حس انجام وظیفه و ایثار، چندین روز است خانواده خود را ندیده‌اند، گفت: همه کشور با مشکلات عدیده کمبود تجهیزات مواجه است و این کمبودها مختص شهرستان اسدآباد نیست.

وی بابیان اینکه در حد توان موجود، تمهیداتی اتخاذ شده و تلاش برای رفع کمبودها ادامه دارد، گفت: طبق پروتکل بستری بیماران مبتلا به کرونا هر فرد باید ۵ روز در بیمارستان بستری باشد اما دو مبتلای کرونایی در اسدآباد چند روز بیشتر از این زمان در بخش بستری بودند و هم اکنون نیز تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات