خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر خبر داد
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از گرفتن یک حلقه مار از پیاده رو توسط امدادگران آتش نشانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۶۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

گرفتن یک حلقه مار از پیاده رو توسط امدادگران آتش‌نشانی ملایرحسین روستایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر رویت یک حلقه مار سمی در پیاده‌روی یکی از خیابان‌های مرکز شهر اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران مربوطه با در اختیار داشتن تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی از طریق وسیله مارگیر اقدام به گرفتن مار مذکور کرده سپس آن را به داخل جعبه مخصوص انداخته و به بیابان رها کردند و سپس با تهیه و تنظیم صورتجلسه امدادگران به ایستگاه خود بازگشتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر ابراز داشت: همچنین 15اسفند ماه نیز طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از بلوارهای ورودی شهر اعلام شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات به همراه امدادگران با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام به محض رسیدن با در نظر گرفتن موارد ایمنی ابتدا محل مورد نظر را با نوار ایمنی استدار کرده و سپس مشاهده شد که خودروی نیسان طی اظهارات افراد تجمع شده و راننده نیسان، نیسان در حال حرکت بوده که ناگهان خودروی خاور در مجاورت آن در حال حرکت بوده که به طرف نیسان هدایت شده و منجر به زدن ضربه به بدنه نیسان شده که در نتیجه باعث انحراف و خوردن به جدول و واژگونی خودروی نیسان می‌شود.

روستایی عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه جانی وارد نشده فقط مقداری جراحات سطحی به دو سرنشین نیسان وارد شده که با هماهنگی نیروهای زحمت کش ۱۱۵ آنها را برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر انتقال دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات