خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر خبر داد

مرگ یک بیمار کرونایی در ملایر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: یک پیر زن ۸۲ ساله ملایری بر اثر بیماری کرونا در ملایر جان باخت.
کد خبر: ۹۲۲۳۷۳۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

مرگ یک بیمار کرونایی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر ترکاشوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک پیرزن ۸۲ ساله ملایری بر اثر بیماری کرونا در ملایر جان باخت، اظهار داشت: این خانم که پیش از این بیماری تنفسی داشت در روستای خود چند روز در بستر بود.

وی با بیان اینکه ابتلای به این بیماری به معنای مرگ نیست و فقط بین یک تا سه درصد مبتلایان دچار مرگ می‌شوند، افزود: در مجموع آزمایش‌های افراد مشکوک به کرونا در شهرستان  ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت شده، چهار نفر بهبود یافته و مرخص شده‌اند و یک نفر در بیمارستان بستری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر ادامه داد: مهمترین تلاش مردم ملایر باید قطع زنجیره اتصال باشد و از مردم خواهش می‌کنم سفر نروند و از اقوام هم بخواهند به ملایر سفر نکنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند برای همکاری در زمینه‌های آموزشی و توجیهی به شبکه بهداشت ملایر مراجعه و ثبت‌نام کنند، ادامه داد: تمام تالارها و اماکن اقامتی تا اطلاع ثانوی‌تعطیل هستند و از مردم خواسته‌ایم  در دید و بازدیدهای نوروز و شب جمعه آخر سال حاضر نشوند.

وی با بیان اینکه از خریدهای غیرضروری و مراجعه به بازار و خریدهای عید پرهیز کنیم، اضافه کرد: از ۸ صبح تا ۱۰ شب مراکز بهداشت شهری فعال و آماده پذیرش افراد دارای علائم هستند.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه در ایام نوروز جمعیت ملایر معمولا تا ۶۰ درصد افزایش می‌یابد از اقوام بخواهیم به ملایر سفر نکنند، گفت: بیمارستان‌ها منشأ اصلی آلودگی هستند و همشهریان تا جایی که می‌توانند به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند مگر در شرایط اضطراری باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار