خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

مسدود شدن ورودی بهشت زهرا اسدآباد در پنجشنبه آخر سال

فرماندار اسدآباد گفت: در راستای پیشگیری، مقابله و کنترل کرونا و نیز کرونا ستیزی لازم است که مردم از تردد در مکان‌های پرجمعیت و شلوغ امتناع کنند و به منظور همین امر در پنجشنبه آخر سال ورودی بهشت زهرا اسدآباد مسدود خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۴۰۶۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

مسدود شدن ورودی بهشت زهرا اسدآباد در پنجشنبه آخر سالبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد:در راستای پیشگیری، مقابله و کنترل کرونا و نیز کرونا ستیزی لازم است که مردم از تردد در مکان های پرجمعیت و شلوغ امتناع کنند و به منظور همین امر در پنجشنبه آخر سال ورودی بهشت زهرا اسدآباد مسدود خواهد شد.

 وی همچنین با اشاره به یک طرفه شدن چهارراه تویسرکان و مسدود شدن مسیر میدان امام تا غدیر خاطر نشان کرد: تنها راه مبارزه و شکست کرونا قطع حلقه سرایت بیماری و در خانه ماندن است که مردم باید نسبت به این امر مشارکت داشته باشند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد به لحاظ در مسیر بزرگراه قرار گرفتن و در مسیر ترانزیتی بودن دارای تردد بسیاری بوده و ارتباط این شهرستان به نسبت دیگر شهرستان‌ها از نظر تردد مسافران بیشتر است و این امر موجب آن بوده که اسدآباد در بحث کرونا شرایط نامناسبی داشته باشد گفت: خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی شهرستان در بیمار یابی و پیشگیری و مراقبت بیماران به خوبی انجام وظیفه کرده که دست مریزاد دارد.

 وی عنوان کرد:در حال حاضر از کرونایی‌های مثبت شهرستان تنها یک نفر در قرنطینه بوده که شرایط وی نیز خوب بوده و به زودی وارد بخش عمومی خواهد شد و مابقی بیماران خوشبختانه دارای شرایط عادی هستند و تحت درمان قرار دارند.

درویشی با تاکید بر اینکه از کانال‌های فضای مجازی درخواست داریم در این برهه از شرایط با حجم بالای بسیار زحمات نسبت به دانشکده علوم پزشکی شهرستان انتقاد مخرب نکرده و نیش زبان نزنند، بیان کرد: رسانه‌ها و کانال‌های فضای مجازی در این شرایط از نقش موثری در روحیه بخشی در راستای سلامت جامعه و فراخواندن مردم برای پیوستن به پویش «من در خانه می‌مانم» برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه اسدآباد آمادگی هر گونه اتفاق را دارد از افزایش تخت بیمارستان قایم از 32 به 68 تخت در بخش بیماران مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: بر اساس سناریوها در مرحله اول برای بیمارستان قایم اسدآباد برای بستری بیماران کرونایی 32 تخت با پیش‌بینی افزایش 68 تخت در نظر گرفته شده است.

فرماندار اسدآباد یادآور شد:در سناریو مرحله دوم برای بیمارستان امیرالمومنین 100 تخت بیمارستانی و برای بیمارستان قایم 150 تخت و در مرحله سوم سناریو محلی دیگر با 300 تا 400 تخت بیمارستانی پیش بینی شده و همه این پیش بینی ها حاکی از آن بوده که جای هیچ نگرانی برای مقابله و پیشگیری از این بیماری در شهرستان وجود ندارد.

 شستشوی خیابان‌ها، گندزدایی ادارات و دستگاه‌های اداری، گندزدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار