برگذاری شیفت ایثار در کارخانجات استان البرز:
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز: در تولید محصولات بهداشتی هیچ مشکلی وجود ندارد ولی باید دید این حجم بالای تولید چه میشود.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۰۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ پاسدار مهران طیران مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز گفت: به محض جدی شدن بیماری کرونا در کشور و استان البرز با همکاری سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان، واحدهای تولیدی که قابلیت تولید محصولات پیشگیرانه را داشتند، شناسایی شدند.

ایشان در ادامه افزود:‌ در این زمینه پانزده شرکت تولید کننده ژل ضدعفونی کننده دست، هفت شرکت تولیدکننده دستکش یکبار مصرف و سه شرکت تولید کننده پد الکلی شناسایی و به صورت جدی فعال شدند.

طیران گفت:‌یکی از اقدامات، هماهنگی بسیج کارگری با سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان و ارائه فراخوانی به شرکت های تولیدی برای استمرار و افزایش تولیداتشان بود، ضمن اینکه تولید محصولات ثانویه را یا تعطیل و یا در اولویت بعدی قرار دهند.

وی با بیان اینکه موفق به شناسایی واحد فعال صنعتی تولید ماسک در البرز نشدیم، اضافه کرد: یک کارخانه فعال تولید مواد اولیه در اشتهارد شناسایی شد ضمن اینکه ۲ شرکت بسیار بزرگ در تهران فعال هستند که ماسک مورد نیاز استان را تامین می کنند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات البرز ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی این شرکت ها تامین مواد اولیه بود که زمینه بخشی از این نیازها در استان وجود داشت به طوری که برای پد الکلی و ماسک مواد اولیه الیافی آن را داشتیم که برای تامین سایر نیازها از شرکت های دیگر کمک گرفتیم.

وی با بیان اینکه در البرز کارخانه تولید الکل نداریم و هماهنگی لازم برای تامین آن از استان خوزستان انجام شده، افزود: کارخانه های تولید کننده مواد ضدعفونی و بهداشتی البرز به صورت مستمر و سه شیفت در حال فعالیت هستند که یکی از مشکلات آنها تامین نیروی انسانی مورد نیاز در فرایند تولید بود.

طیران تصریح کرد: به همین منظور با تعامل با بسیج سازندگی استان، گروه های دانشجویی ومتخصص به کمک این شرکت ها آمده اند و اکنون در حال گذراندن دوره های آموزشی هستند.

وی با بیان اینکه ۲ شرکت تولیدی درشهرک صنعتی اشتهارد آماده ورود گروه های جهادی هستند، گفت: در این میان مردم عدم اطمینان خاطری برای تامین مواد پیشگیرانه دارند که باید گفت در تولید مشکلی وجود ندارد و در توزیع باید دید که این حجم تولید چه می شود.

وی با اشاره به اینکه برای بخش توزیع واحدهای نظارتی به خوبی وارد عمل شده اند، افزود: علاوه بر گروه های جهادی، شیفت ایثار در این واحدهای تولیدی نیز فعال شده به طوری که کارگران بدون چشم داشتی مشغول کار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات