خبرهای داغ:

تولید روزانه ۵ هزار ماسک به همت گروه‌های جهادی شاهرود

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از فعالیت گروه‌های جهادی شهرستان شاهرود در تولد ماسک و تولید روزانه ۵ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۳۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
تولید روزانه ۵ هزار ماسک به همت گروه‌های جهادی شاهرودحسین ابوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تولید ماسک به همت گروه‌های جهادی این شهرستان اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری و نیاز جامعه، به ماسک، گروه‌های جهادی از ابتدای نیاز جامعه خودجوش به تولید ماسک پرداختند.
وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و در راستای تولید ماسک بهداشتی نیز کارگاه‌هایی در سطح شهرستان اقدام به این امر نموده اند که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: تولید‌های ماسک گروه‌های جهادی در سطح شهرستان روزانه تولید ماسک دارند که در مجموع روزی ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار مردم و ستاد مقابله با کرونا شهرستان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی مواد اولیه تولید ماسک را با هزینه‌های شخصی و توسط خیرین تامین می‌کنند گفت: جهاد در همه عرصه‌های جامعه آغاز شده و جهادگران بسیجی در عرصه تولید ماسک و دستکش و ضئعفونی شهر و روستا و سایر نیاز‌های جامعه تلاش دارند و شبانه روزی در این مسیر گام بر می‌دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار