خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

۴ داروخانه شبانه‌روزی طی ایام نوروز در نهاوند فعال هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم چهار داروخانه در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۱۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

۴ داروخانه شبانه‌روزی طی ایام نوروز در نهاوند فعال هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مومنعلی دارابی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه داروخانه‌های سطح شهر از تا چهارم فروردین ماه تعطیل هستند به منظور ارائه خدمات دارویی چهار داروخانه به طور شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

وی گفت: این مراکز شامل داروخانه‌های دکترامینی، داروخانه بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و آیت‌الله قدوسی و یک داروخانه به صورت کشیک هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: علاوه بر این تمام مراکز جامع خدمات سلامت در روستاها نیز مانند گذشته خدمات درمانی را به مراجعان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به روند رو به رشد مبتلایان به کرونا گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت انتشار این بیماری در شهرستان نگران‌کننده است چراکه در جایگاه دوم استان قرار داریم.

دارابی افزود: اگر مردم رعایت نکرده و هشدارهای لازم را در خصوص عدم انجام دید و بازدیدهای نوروز را نادیده بگیرند بدون شک در آینده وضعیت بدتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مردم شهرستان انتظار می‌رود که خطر کرونا را باور کرده و آن را را جدی بگیرند زیرا در صورتی که در خانه نمانند و به ترددهای غیر ضروری خود ادامه دهند یقینا با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار