خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بر لزوم توجه به «جهش تولید» برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در راستای مقابله با تهدیدات دشمن در به اوج رساندن تحریم‌ها و نگاه به داخل بر مساله تولید اصرار دارند.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۰۷
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

لزوم توجه به «جهش تولید» برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنحجت الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک سال جدید به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر در  مقابل جنگ سرد اقتصادی، با حمایت از بخش تولید و مؤلفه‌های آن شعارهای اقتصادی و راهبردی مطرح می‌کنند که نشان از اهمیت و توجه بسیار به این مهم است.

وی به اقدامات صورت گرفته در سال «رونق تولید» اشاره و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سال گذشته در راستای «رونق تولید» اقدامات مهمی انجام شد اما کافی نبود بنابراین باید فعالیت 10 برابری که همان جهش است، صورت پذیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش آن در بخش‌های مختلف، بر لزوم توجه به «جهش تولید» برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن تاکید و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در راستای مقابله با تهدیدات دشمن در به اوج رساندن تحریم‌ها و نگاه به داخل بر مساله تولید اصرار دارند.

*«جهش تولید» موجب پیشرفت اقتصادی کشور می‌شود

وی با بیان اینکه «جهش تولید» موجب پیشرفت اقتصادی کشور می‌شود، بر لزوم حمایت از تولید داخلی اشاره و ابراز کرد: در این صورت چرخه تولید و چرخه اقتصاد به خوبی حرکت خواهند کرد و پیشرفتی بسیار در عرصه اقتصاد مقاومتی شاهد خواهیم بود.

علیی با تاکید بر اینکه باید تحقق شعار سال نصب العین آحاد مردم قرار گیرد، تصریح کرد: نه تنها مسئولین بلکه باید آحاد مردم شعار سال را نصب العین  قرار دهند تا با افزایش 10 برابری و جهش تولید به مصاف دشمن در جنگ اقتصادی رفته و تمامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

وی تحقق شعار سال را نیازمند اراده و مشارکت مسئولین، تولیدکنندگان و آحاد مردم دانست و تاکید کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، تولیدکنندگان و آحاد جامعه در تحقق شعار سال وظایف و رسالت مهمی بر عهده دارند که باید به آن جامه عمل بپوشانند.

* لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران اقتصادی و تولیدکنندگان و رفع موانع تولید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران اقتصادی و تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای «جهش تولید» از وظایف مسئولین عنوان کرد و ادامه داد: مسئولین باید به تولیدکننده و فعال اقتصادی  کمک کنند و با اقدامات مختلف کار را برای تولیدکنندگان آسان کنند.

وی جلوگیری از واردات بی‌رویه و ایجاد بازار خرید برای تولیدات داخلی را از الزمات «جهش تولید» و «اقتصاد مقاومتی» برشمرد و بیان کرد: مسئولین باید با ارائه راهکارهای اجرایی زمینه‌ساز تولید و توسعه اشتغال باشند و با جلوگیری از وارادات بی‌رویه، حمایت از تولیدکنندگان، رفع موانع تولید، ایجاد بازار برای تولیدات داخلی  و ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای «جهش تولید» به تحقق شعار سال کمک کنند.

علیی با اشاره به وظایف تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال، ابراز کرد: تولیدکنندگان داخلی نیز در این زمینه وظیفه دارند که کیفیت ساخت کالاهای تولیدی را بالا برده و موجبات گرایش مردم به سمت خرید کالاهای داخلی را فراهم کنند.

وی یادآور شد: مردم نیز باید به عنوان یک تکلیف در برابر تاکیدات ولی فقیه زمان، مکلف به خرید کالاهای ایرانی باشند و از خرید کالاهای خارجی پرهیز کنند تا با کمک به چرخه  تولید مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات