میدان بسیج میامی به المان های بسیج و شهدا مزین شد
کد خبر: ۹۲۲۶۸۴۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، علی اکبر محمدی، شهردار میامی در تشریح طرح المان جدید در میدان بسیج این شهر بیان کرد: المان میدان بسیج به خاطر رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از هشت تصویر برجسته کاری شده با بتن مسلح از صحنه‌های واقعی دفاع مقدس به صورت هشت ظلعی منتظم به ابعاد ۳ متر در یک ونیم متر شامل۸تصویربامضامین "اعزام"و"وصیت"و"دوئول"و"استقامت"و"هدف"و"شهامت"و"وداع"و"عبادت" رزمندگان می‌باشد.
وی افزود: سنگر میانی که از چیدمان استوانه سنگی درست شده است طبق طرح اولیه یک دست به نشان دو پیروزی بود که همزمان با ساخت این المان شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رخ داد که باعث ازرده خاطر شدن امت اسلامی گشت و با توجه به ارادت زیاد مردم به سردار سلیمانی بر اساس پیشنهاد شهرداری ومصوبه شورای اسلامی میامی طرح به سردیس سردار سلیمانی تغییر یافت.
شهردار میامی گفت: پیوند صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس با سردیس سردار توسط نازل‌های آبنما که به رنگ پرچم جمهوری اسلامی نورپردازی میشود برقرار گردید.
محمدی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله بنا داریم شهر میامی را در آینده‌ای نه چندان دور به شهری زیبا و دارای سیما و منظر دیدنی و قابل افتخار درآوریم و با توجه به اثار تاریخی فراوان و پتانسیل‌های زیاد گردشگری شهر میامی را از معبر به مقصد گردشگران تبدیل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها