رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود از مردم بابت تحقق و توجه به شعار در خانه می‌مانیم تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۳۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تشکر از مردم در راستای عمل به شعار در خانه می‌مانیمنادر فخری در حاشیه بازدید از پایگاه اطلاع رسانی و غربالگری ویروس کرونا در ورودی شهر شاهرود در میدان الغدیر با تبریک عید نوروز و مبعث رسول اکرم (ص) با تقدیر از مردم عزیز که به شعار در خانه می‌مانیم جامعه عمل پوشاندند افزود: مردم عزیز و فهمیم ما به شعار در خانه می‌مانیم جامع عمل پوشاندند و ما مشاهده می‌کنیم که تردد‌ها در شهر و جاهد‌های ورودی به شهر کاهش محسوسی یافته است و این نشان از فهم و درایت مردم عزیز ما دارذد.
وی با بیان اینکه در پایگاه‌های اطلاع رسانی و غربالگری مسافران ورودی به شهر کنترل می‌شوند و با تب سنجی و هشدار‌های لازم از آن‌ها خواسته می‌شود زودتر به مقصد بروند افزود: از ابتدای سال جدید تاکنون میزان مسافران نوروزی کاهش بسیاری یافته است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته و همه مردم عزیز از تردد غیر ضرور بپرهیزند و در خانه‌ها بمانند تا شیوع این ویروس کنترل شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه با تشکر از نیرو‌های نظامی و انتظامی و هلال احمر و ارتش و سپاه و بسیج در راستای کمک به مقابله با ویروس کرونا از همگان مجدد خواست تا در خانه‌ها بمانند و به نکات بهداشتی کاملا عمل نمایند تا شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.
در این بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در گفتگو با مسافرین عبوری از شاهرود از آن‌ها خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده خود نکات بهداشتی را رعایت و زودتر به اوطان خود بازگردند.
لازم به ذکر است ایستگاه‌های اطلاع رسانی و غربالگری کرونا در مبادی ورودی شهر شاهرود مستقر است و اقدام به تب سنجی مسافرین و هشدار‌های لازم در خصوص این ویروس می‌پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها