خبرهای داغ:
فرمانده بسیج جامعه زنان تویسرکان خبر داد

تولید روزانه 5 هزار ماسک در یک کارگاه تولیدی روستای کرزان

فرمانده بسیج جامعه زنان تویسرکان از تولید روزانه بین 4 تا 5 هزار ماسک در یک کارگاه تولیدی در روستای کرزان خبر داد و گفت: در این کارگاه به طور میانگین روزانه 15 بسیجی در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۴۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

تولید روزانه 5 هزار ماسک در  یک کارگاه تولیدی روستای کرزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرضیه نانکلی از تلاش بسیج جامعه زنان تویسرکان به همراه بسیج طلاب و بسیج فرهنگیان برای تولید ماسک خبر داد و بیان داشت: کمک به هم نوع و خدمت‌رسانی به آحاد مردم یکی از اولویت‌های بسیج در همه زمینه‌ها محسوب می‌شود و همدلی، رمز عاشقی این جهادگران است.

وی اظهار کرد: در روزگار کرونایی هم بسیجیان تویسرکانی دست از تلاش و کوشش برنداشته و به تولید ماسک برای همشهریان خود اقدام کرده‌اند.

فرمانده بسیج جامعه زنان تویسرکان از تولید روزانه بین 4 تا 5 هزار ماسک در  یک کارگاه تولیدی در روستای کرزان خبر داد و افزود: در این کارگاه به طور میانگین روزانه 15 بسیجی در قالب گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

نانکلی تصریح کرد: بانوان بسیجی که تمایل دارند در این کار خداپسندانه برای روزهای آتی حضور داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن‌های 34938221 و یا 34938027 تماس بگیرند تا پس از هماهنگی‌های لازم از آنان نیز برای تهیه ماسک کمک بگیریم.

وی عنوان کرد: پایگاه بسیج خواهران در شهر سرکان نیز در روزهای گذشته در حدود 70 گان و هفت پک 9 تیکه‌ای به عنوان تجهیزات حفاظت فردی برای بیمارستان تویسرکان تولید و در اختیار آنان قرار داده است.

فرمانده بسیج جامعه زنان تویسرکان ادامه داد: همچنین 100 پک بهداشتی توسط پایگاه باب الحوائج از حوزه شهیده سمیه(س) تهیه شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات