خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان به مناسبت عید مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) با تلاش خستگی ناپذیر گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان در میان بیش از ۸۰خانواده نیازمند و بی سرپرست هندیجان، میوه های بسته بندی شده در ایام تعطیلات نوروزی توزیع شدند.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۲۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

مسئول گروه جهادی هندیجان محمد حسین عنانات اظهار داشت: گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در مناسبت های مختلف مذهبی برنامه هایی در کمک رسانی به محرومین شهرستان هندیجان دارد که با همیاری بسیجیان با بهترین کیفیت انجام می گیرند.

وی افزود: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان در قالب گروه جهادی تا کنون مکان هایی از هندیجان را در راستای پیشگیری از کرونا ، ضدعفونی و گندزدایی نموده اند که همچنان ادامه دارد که از فرماندهی و بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری تقدیر می شود.

 

وی بابیان توزیع مواد ضدعفونی در میان خانواده های محروم در دو مرحله گفت: بیش از ۱۰۰بسته مواد ضدعفونی در میان خانواده های محروم در دو مرحله در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان هندیجان توزیع شدند که با مشارکت بیشتر خیرین ادامه خواهد داشت.

 

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد : راه شهیدان ادامه دارد و ما هر کاری انجام می دهیم در کارهای جهادی همگی در راستای اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری است.

 

وی بااشاره به تامین پوشاک برای نیازمندان هندیجان بیان کرد : برای نیازمندان هندیجان با مشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی، پوشاک و وسایل مورد نیاز تامین ودر اختیار آنها قرار گرفت که انشالله تا پایان سال جاری کمک های متنوعی در راستای خدمات رسانی به محرومین در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها