مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهیه تولیدات فرهنگی مختلف در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: هنرمندان تولیدات فرهنگی خود در این زمینه را در فضای مجازی انتشار کردند.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۵۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

انتشار تولیدات فرهنگی هنرمندان همدانی برای مقابله با بیماری کرونا در فضای مجازیرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بسیج هنرمندان استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها کرده است.

وی با اشاره به تهیه تولیدات فرهنگی مختلف در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری افزود: هنرمندان تولیدات فرهنگی خود در این زمینه را در فضای مجازی انتشار کردند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در طول سال کارگاه‌های آموزشی خوبی داشتیم، گفت: نمایشگاه‌های هنری، برگزاری عصر و شب خاطره از برنامه‌هایی است که برگزار کردیم.

وی ابراز داشت: از دیگر اقدامات انجام شده سومین جشنواره «حبیب حرم» بود که امسال در رشته‌های شعر، ادبیات داستانی و نمایش محیطی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات