خبرهای داغ:
تولید بیش از یک میلیون و صد هزار ماسک، ۱۸ هزار گان پرستاری، یک هزار آستین، ۱۲ هزار دستکش و بیش از ۱۵۰ هزار لیتر محلول
کد خبر: ۹۲۲۷۴۷۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،استان مازنداران به عنوان یکی از استان های درگیر و پرآمار در بحث ابتلا به کرونا در این هفته های اخیر با رویکردی جهادی – سلامت در مقابله با این ویروس مطرح شده است. رویکردی که علاوه بر تغییر شکل کاری گروه های جهادی می تواند به عنوان یکی از نمونه های موفق تولید لوازم بهداشتی و توزیع آن در بین مردم معرفی شود.

این روزهای استان مازندران که کم و بیش خلوت از ایام مشابه آن در سال های قبل است، مردم و گروه های جهادی با باز نگه داشتن پایگاه های بسیج و ایجاد کارگاه های تولیدی لوازم بهداشتی یا با حضور بسیجی و جهادی در شرکت ها و کارگاه های تولید لوزام شویده و بهداشتی، به نوعی دیگر همبستگی سال های دفاع مقدس را تداعی کرده اند.

در بین بانوان بسیجی و گروه های جهادی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا – ی استان مازنداران در قالب۶ هزار و ۱۵۰ داوطلب خیاطی تا چهارم فروردین ۹۹ موفق به تولید بیش از یک میلیون و صد هزار ماسک، ۱۸ هزار گان پرستاری، ۱۰۵۰ آستین، ۱۱۹۵۰ دستکش و بیش از ۱۵۰ هزار لیتر محلول بهداشتی شده اند.

همچنین در بحث خدمات درمانی و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی خواهران بسیجی استان مازندران با ۱۷۸ نفر نیروی جهادی درمانی به کمک مدافعان سلامت در خطوط مقدم و همچنین بیماران این استان رفتند. توزیع ۱۷ هزار و ۳۴۱ عدد پک بهداشتی بین اقشار کم درآمد در مناطق محروم، تهیه و توزیع ۵ هزار و ۶۱۳ برگ بروشور بهداشتی بین مردم استان، توزیع ۳ هزار عدد صابون و ۴۰ عدد ملحفه و ۱۱۳ کلاه برای کارتون خواب ها و بی خانمان ها از دیگر اقدامات، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا است.

بنابر این گزارش در راستای حمایت از خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست، سرپرست خانوار و اقشار محروم، علاوه بر هدیه نقدی بالغ بر ۳۷۹ میلیون ریال، بانوان بسیجی با اهدا ۲ رأس گوسفند، ۱۱ هزار و ۴۳۵ سبدکالا در مناطق محروم و کم درآمد، تهیه توزیع شده است.

طنین یاس

ارسال نظرات