خبرهای داغ:

تولید هزار ماسک و ضدعفونی مستمر محلات به همت حوزه بسیج محلات علی (ع) شاهرود

فرمانده حوزه بسیج محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود با اشاره به تولید هزار ماسک توسط بسیجیان گفت: ضدعفونی محلات شاهرود با جدیت با حضور بسیجیان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۴۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تولید هزار ماسک و ضدعفونی مستمر محلات به همت حوزه بسیج محلات علی (ع) شاهروداباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی پایگاه‌های این حوزه در راستای مقابله با کرونا در سطح شهر شاهرود و حوزه استحفاظی این حوزه اظهار کرد: با توجه به بارندگی انجام شده گروه‌های جهادی در این روز به تولید ماسک پرداختند و حدود هزار ماسک را در یک روز تولید نمودند.
وی افزود: با مساعد شدن هوا، به همت پایگاه‌های علی ابن الحسین (ع)، عاشقان ولایت و مقداد، شهرک‌های گلبرگ، انقلاب، رجا، شهید همت و منطقه راه آهن و نانوایی‌های این شهرک‌ها یا حضور ۱۵ نفر از بسیجیان ضدعفونی شد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) خاطر نشان کرد: گروه جهادی پایگاه مسلم ابن عقیل نیز ساختمان‌های مسکن مهر شهرک شهید بهشتی را ضدعفونی کردند.
وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی پایگاه صاحب الزمان (عج) در محله باغزندان و ضدعفونی منظم این محله با حضور ۴ نفر از بسیجیان تصریح کرد: ضدعفونی شهرک شهید نواب نیز به همت پایگاه شهید نواب صفوی و حضور ۴ نفر از بسیجیان انجام شده است.
مطهری با تاکید بر حضور مستمر گروه‌های جهادی بسیج در سطح محلات و ضدعفونی کردن و مقابله با ویروس کرونا بر تعامل و همکاری مردم و در خانه ماندن برای قطع شیوع این ویروس منحوس تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها