فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با اشاره به حضور بسیجیان این حوزه در عملیات دفاع بیولوژیک اظهار کرد: به همت بسیجیان این حوزه ۴ هزار ماسک بین مردم توزیع و ۱۹ هزار لیتر ماده ضدعفونی برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی استفاده شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۶۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
اباذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با اشاره به حضور ۹۵ نفر از بسیجیان جهادی این حوزه در عملیات دفاع بیولوژیک در شاهرود اظهار کرد: در این عملیات ۳ دستگاه موتورسیکلت، یک تانکر خاور، ۹ وانت، ۲۵ سواری و یک کامیون جنگ نوین نیز بکارگیری و فعالیت داشتند.
وی با اشاره به توزیع ۴ هزار ماسک در این عملیات بین مردم در میدان ولایت شاهرود گفت: ۲۵ کیلو شکلات نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه بین مردم توزیع شد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) خاطر نشان کرد: در کنار این فعالیت ها، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی حوزه استحفاظی نیز با حضور بسیجیان انجام شد که ۱۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح در این عملیات استفاده گردید.
وی با تاکید بر تداوم این برنامه‌ها به همت گروه‌های جهادی بسیج در راستای شکست کرونا بر در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها