خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع):
کبیری پور:جهش تولید، عزت ملی، اعتماد به نفس و به دنبال آن اعتماد اسلامی و وحدت را به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۹۲۲۷۵۸۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
 
سرهنگ مهدی کبیری پور  معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نام گذاری امسال به نام جهش تولید گفت: هر کسی باید تلاش کند تا به سهم خود نقش خودش را به درستی ایفا کند تا این جهش صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص شیوع ویروس نا منحوس کرونا گفت: ایشان فرمودند که اقدامات و مقابله‌ای که با این ویروس صورت می‌گیرد یک رزمایش است تا آمادگی ملت ایران را افزایش دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم گفت: با بسیج همگانی که تشکیل شده و مردم در تلاشند تا در خانه و کارگاه‌های تولیدی کوچک با تولید اقلام مورد نیاز مبارزه با این ویروس مانند ماسک و لباس گان و مواد ضدعفونی کننده، کشور به خودکفایی برسد، این جریان میتواند هدایت شود تا در آینده به تولید جهشی محصولات مورد نیاز مردم و کشور برسیم و این نوید بخش جهش تولید است.

وی در ادامه گفت: دولت و مسئولین نیز باید به روحیه جهادی و بسیجی مردم اقتدا کنند تا این خیزش همگانی منجر به مرحله عملی جهش تولید شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) همچنین در ادامه گفت: سپاه نیز در دو محور می‌تواند در این زمینه ورود پیدا کند و در اولین محور با جهت گیری خود با استفاده از ظرفیت سازندگی و عمرانی به سمت جهش تولید در تولیدات کشاورزی، صنعتی و رفع نیاز کشورگام بردارد.

وی افزود: در محور دیگر نیز سپاه به عنوان نیروی مردمی میتواند همت و ظرفیت پراکنده مردمی را جمع آوری و با ایجاد بسیج همگانی منشا تولید خدمت و یا محصول باشد.

کبیری پور با اشاره به نقش تسهیل گری سپاه در جهش تولید گفت: سپاه می‌تواند با تسهیل گری در تامین مواد اولیه و حمل و نقل ارزان و با ایجاد شبکه توزیع مطمئن با استفاده از ظرفیت بسیج به سمتی برود تا محصولات تولید شده با حذف واسطه‌ها با قیمت تمام شده حداقل ممکن به دست مردم برسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در پایان گفت:جهش تولید آثار مختلفی دارد که در بعد اقتصادی مهمترین آن‌ها خودکفایی صادرات تامین مصارف داخلی و ارزآوری است و در بعد روانی، عزت ملی اعتماد به نفس و به دنبال آن اعتماد اسلامی و وحدت  را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها