فرمانده سپاه رامسر در گفتگو با «بسیج»خبر داد:

تولید و توزیع ۶۶۰۰۰ هزار ماسک بهداشتی در رامسر

فرمانده سپاه رامسر با اعلام اینکه  ۶۶۰۰۰ هزار ماسک بهداشتی تولید و توزیع شد، افزود:‌روزانه ۷۰۰۰ ماسک به همراه بسته آموزشی و فرهنگی به همت بسیج جامعه زنان و توسط گروه‌های جهادی برادر و خواهر بین مردم توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۰۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ خمسیه ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال راهبرد فعالیت‌ها را تبیین کردند، گفت:‌باید بیانات معظم له برای همه فصل الخطاب باشد.

فرمانده سپاه رامسر با یادآوری اینکه قرارگاه پدافند زیستی، بهداشتی و درمانی شهرستان به نام حاج قاسم مزین شده است، خاطر نشان کرد: حاج قاسم بیش از ۴۰ سال مدافع امنیت بود حالا عرصه خدمت در حوزه سلامت است و همه باید راه شهدا را ادامه بدهیم.

به گفته خمسیه قرارگاه پدافند زیستی، بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی رامسر، با همکاری شورای تامین و ستاد شهرستانی، ادارات، نهاد‌ها و سازمانها، با سازماندهی و همراهی گروه‌های جهادی مردمی، هیات‌های مذهبی شهرستان رامسر، با حمایت بی دریغ و بی منت خیرین در اقشار مختلف، در جهت هم افزایی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان در پیشگیری و مقابله با کروناویروس و حمایت و همراهی با مدافعان سلامت، پزشکان پرستاران و کادر درمانی تشکیل شد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اعلام اینکه  ۶۶۰۰۰ هزار ماسک بهداشتی تولید و توزیع شد، افزود:‌روزانه ۷۰۰۰ ماسک به همراه بسته آموزشی و فرهنگی  به همت بسیج جامعه زنان، و توسط گروه‌های جهادی برادر و خواهر بین مردم توزیع می‌شود.

خمسیه از  تولید روزانه  ۱۲۰ دست لباس یک بار مصرف  بیمارستانی هم خبر داد و اضافه کرد:‌تا به امروز  ۷۷۰ دست لباس یکبار مصرف بیمارستانی تحویل کادر درمانی شد.

فرمانده سپاه رامسر از توزیع یکهزار ۶۴ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر خبر داد و خاطر نشان کرد:‌روزانه ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه با اعلام اینکه ۳ هزار ۱۵۰ بسته بهداشتی بین مردم توزیع شد، ادامه داد:‌روزانه ۶ هزار بسته بهداشتی در اختیار مردم و جامعه هدف قرار میگیرد.

به گفته خمسیه ضدعفونی در معابرشهری و روستایی با همکاری شهرداری‌ها و بخشداری به همت بسیجیان، هیات‌های مذهبی و گروه‌های مردمی  همچنان ادامه دارد.لذا ایستگاه تب سنجی (خروجی رامسر به چابکسر گیلان) و نیزطرح بسیج  ملی و ارتباط با خانواده‌ها (پیگیری مشکلات، تحویل بسته بهداشتی و رصد) با همکاری شبکه بهداست و درمان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه رامسر از رصد بازار توسط ناظران سلامت هم خبر داد و افزود:‌رصد بازار باهمکاری اداره صمت، اتاق اصناف، همکاران ناجا همچنان ادامه دارد.

خمسیه با اشاره به تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی گفت: اجرای احکام شرعی و تیمم، نماز و کفن و دفن هم توسط طلاب جهادگران بسیجی صورت میگیرد.

فرمانده سپاه رامسر ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت همه کسانی که بصورت جهادی، هماهنگ و آتش به اختیار برای مهار کرونا در شهرستان بسیج شدند، یادآور شد:‌ بروشور‌های آموزشی، محتوای فرهنگی و هنری، مسابقات مجازی  با همکاری شهرداری‌ها و اداره ارشاد تهیه و تولید و توسط تیم رسانه‌ای و فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار