جهش تولید ابزار قدرت ایران اسلامی/صبر و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنی ها است
کد خبر: ۹۲۲۷۹۳۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
رهبر انقلاب بار‌ها در سخنان خود برای غلبه بر کینه توزی‌های دشمنان و مبارزه با خصومت‌های آن‌ها قدرتمند شدن ایران را امری مهم و جدی می‌دانند و به جوانان توصیه می‌کنند که در این راستا گام‌های موثری بردارند.
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در پیام زنده و تلویزیونی خود به مناسبت تحویل سال نو و آغاز سال ۱۳۹۹ خطاب به ملت ایران قدرت و برتری در فضای مجازی و پیشرفت و برترین در زمینه بهداشت و درمان را از مهمترین ابزار‌ها و علل قدرتمند شدن ایران دانستند و ضمن نامگذاری شعار سال مبنی بر جهش تولید این مهم را یکی از ابزار‌های دستیابی به قدرت ملت ایران دانستند. رهبر انقلاب بار‌ها در سخنان خود برای غلبه بر کینه توزی‌های دشمنان و مبارزه با خصومت‌های آن‌ها قدرتمند شدن ایران را امری مهم و جدی می‌دانند و به جوانان توصیه می‌کنند که در این راستا گام‌های موثری بردارند.


ایشان ضمن لزوم صبر و استقامت در برابر دشمنی‌ها تنها راه رسیدن ملت شریف ایران به قله‌های رفیع پیشرفت و قدرت را استقامت می‌دانند. اما چند سال اخیر با توجه به تغییر موضع دشمنان و همچنین فشار همه جانبه برای تحریم کشور و در تنگنا قرار دادن ایران از نگاه اقتصادی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی چند سالی است که بر روی صبر و استقامت و استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه اقتصادی تاکید دارد ایشان در ابتدا بر موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن و در سال گذشته بر موضوع رونق تولید و امسال نیز با توجه به کاستی‌هایی که انتظار ایشان را برآورده نکرد به عنوان سال جهت تولید نامگذاری کردند تا علی رغم حرکت‌هایی که در این زمینه در سال گذشته انجام شد سال ۹۹ با شتاب مضاعفی به سوی تولید داخلی و رونق آن پیش برویم.
ارسال نظرات