خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در سطح پایگاه‌ها حدود ۶۴ گروه جهادی تخصصی داریم که در قالب گروه تخصصی ماشین‌آلات سنگین و مهندسین سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۲۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

فعالیت ۶۴ گروه جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات در استان همدانسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان به اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در سال گذشته اظهار داشت: طرح شهید «برونسی» که در واقع فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی در بین اقشار مختلف جامعه بود به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان سال 98 اجرایی شد.

وی افزود: در سطح پایگاه‌های بسیج در کارخانه‌ها و در حوزه‌های مقاومت شهرستان‌ها بیش از ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف برای بازدید از توانمندی واحدهای تولیدی در سطح استان هماهنگ و انجام شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته، ۳۰ نفر از مدیران کاخانجات و واحدهای تولیدی موفق در سطح مدارس و مساجد حضور یافتند و مردم و دانش‌آموزان به استفاده از کالای ایرانی تشویق و ترغیب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی ۵ نفر از مدیران به عنوان سخنران در نمازجمعه همدان حضور یافتند و توانمندی‌های تولیدی خود را بیان کردند.

برات‌زاده با اشاره به اجرای برنامه «شیفت ایثار» افزود: در این برنامه کارگران بسیجی ما در کارخانه یک شیفت را بدون چشم‌داشت مادی و به صورت داوطلبانه به فعالیت پرداختند و کارهای کارخانه را انجام دادند.

وی با بیان اینکه حلقات صالحین بسیج کارگران و کارخانجات استان در سطح ۶۴ پایگاه با ۱۱۰ حلقه صالحین تشکیل می‌شود، تصریح کرد: این حلقات زیرنظر مربیان خود در همان کارخانه‌ای که فعالیت می‌کنند در راستای معنویت‌افزایی کارگران فعال هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: امسال پنج پایگاه مقاومت در سطح کارخانجات به همت بسیج ایجاد شد.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه این سازمان کمک به رونق تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی است که با کمک ادارات صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ستاد تسهیل و کمیسیون کارگری و با حضور در سطح واحدهای تولیدی مشکلات این واحدها احصا شد و توانستیم ۲۰ مورد از این مشکلات واحدها را حل کنیم.

برات‌زاده با بیان اینکه در سطح پایگاه‌ها حدود ۶۴ گروه جهادی تخصصی داریم که در قالب گروه تخصصی ماشین‌آلات سنگین و مهندسین سازماندهی شده‌اند، گفت: این گروه‌ها به  گروه‌های جهادی محلات، دانش‌آموزی و حتی در صورت نیاز به واحدهای تولیدی دیگر کمک می‌کنند.

وی ابراز داشت: امسال سه مانور پدافند غیرعامل در واحدهای تولیدی و کارخانجات برگزار کردیم که در همدان، کبودرآهنگ و رزن انجام شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۰ نشست روشنگری و سیاسی در موضوعات مختلفی چون حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دهه فجر و ... برگزار شد، گفت: ۲۵ نشست مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه آسیب‌های فضای مجازی در سطح پایگاه‌های مقاومت با حضور خانواده‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه از ۴۵ خانواده معظم شهید به همراه مسئولین مربوطه بازدید و سرکشی داشتیم، تصریح کرد: در ابتدای سال 98 نیز که با وقوع سیل همراه بود بر اساس پیگیری‌هایی که صورت گرفت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سطح پایگاه‌ها جمع‌آوری شد و برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار سپاه استان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات