خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد شهرستان بهار خبر داد

انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در حسین‌آباد عاشوری

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد شهرستان بهار از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کووید 19 در روستای حسین‌آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۵۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در روستای حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد شهرستان بهار در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ضدعفونی معابر و ماشین‌ها در ورودی روستا به صورت ۲۴ ساعته توسط دهیاری و برادران بسیجی انجام می‌شود.

وی افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر روستا توسط دهیاری در چند مرحله به صورت دوره‌ای اجرایی می‌شود.

مسئول پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد شهرستان بهار تصریح کرد: در اقدامی خداپسندانه نیز با کمک خیرین ۱۱ بسته اقلام بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۸۲۵ هزار تومان توسط پایگاه کوثر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: از اقدامات دیگر پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تشکیل کانال تلگرامی برای بانوان و اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم برای مقابله با این ویروس بوده است.

رضایی عنوان کرد: با توجه به قرنطینه خانگی بودن اهالی و نبود راه‌های کسب و کار و به تبع آن کمبود نقدینگی اهالی، سه مورد وام ۲میلیون تومانی نیز به سه نفر از اعضای صندوق قرض الحسنه پرداخت شد که دریافت اقساط وام‌ها که در فروردین واردیبهشت بود به ماه‌های بعد موکول شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات