پیام امام جمعه دیلم به مناسبت میلاد امام حسین (ع)

صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار امام جمعه ی شهرستان دیلم پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۷۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین و روز پاسدار

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ. وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

سلام و درود بی کران به محضر شهدای پاسدار و رحمت خدا بر شما سبز پوشان استوار، مجاهدان در راه خدا، پاسداران حریم سبز ولایت و همراهان همیشگی مردم در سختی‌ها که جلوه‌های ایثار و فداکاریتان در قامت رشید حاج قاسم سلیمانی‌ها در اندیشه‌ی پاک مردم این سرزمین نقش بسته است.

درود خدا بر شما پاسداران عزیز اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی که روزی در لباس جهاد به کمک سیل زدگان و زلزله زدگان می‌شتابید و روزی صف شکنانه در مقابل ویروس کرونا ایستادگی و خدمت رسانی می‌کنید و در عاقبت آرزوی شهادت در صدر امیال خدا پسندانه‌ی شماست.

روزی در مرز‌های خودمان با دشمنان بعثی و روزی آن سوی مرز‌ها با تکفیری‌ها به پیکار می‌پردازید و جهاد در راه خدا را به معنای واقعی به تصویر کشیده اید.

میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به عنوان بزرگ مجاهد بشریت روز خوبیست تا از مجاهدت‌های پاسداران عزیز کشورمان تجلیل کنیم و پاسداری‌های شما عزیزان از آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی را ارج نهیم.

پاسداران عزیز سپاه شهرستان دیلم
ضمن تبریک میلاد با سعادت بزرگ پاسدار ارزش‌های الهی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار به شما عزیزان، توفیق رهرویی از آن حضرت را برای شما از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار