خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

رزمایش دفاع بیولوژیک در شهر همدان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک در هفته جاری با توجه به وضعیت و شرایط جوی در شهر همدان نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۱۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

رزمایش دفاع بیولوژیک جوی در شهر همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار استاندار همدان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، ضمن تشکر از نگاه مثبت استاندار، همه کسانی را که صادقانه برای انجام وظیفه در نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، پاسدار خواند و اظهار داشت: ما وظیفه می‌دانیم در کنارو همراه همه این عزیزان باشیم.

وی افزود: شجره طیبه بسیج یک ذخیره الهی برای نظام و انقلاب است که در همه عرصه‌های مورد نیاز در کنار مردم و برای انقلاب با حضور و اثری شبیه معجزه، نقش‌آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: هم اکنون نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا با حضور حماسی جهادگران بسیجی در تمامی زمینه‌های مورد نیاز در استان همدان وضعیت خوبی داریم.

وی فعالیت‌های قرارگاه زیستی استان را از نقاط برجسته در مهار کرونا برشمرد و از نقش پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) در اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش دفاع بیولوژیک در روز پنجشنبه در اسدآباد و نهاوند و دیروز و امروز در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار مجیدی بیان کرد: در هفته جاری برای روز دوشنبه یا سه شنبه با توجه به وضعیت و شرایط جوی این رزمایش در شهر همدان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات