فرماندار رامسر:

تجربه دوران بحران کرونا فرصتی برای ساختن آینده‌ای بهتر است

فرماندار رامسردر رزمایش پدافند زیستی، بهداشتی و درمانی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه این شهرستان گفت:تجربه دوران بحران کرونا فرصتی برای ساختن آینده‌ای بهتر است.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۹۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تجربه دوران بحران کرونا فرصتی برای ساختن آینده‌ای بهتر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،محمد آزاد فرماندار رامسر در رزمایش پدافند زیستی، بهداشتی و درمانی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه رامسر گفت: با کمک مردم، خیران، تشکل های مردم نهاد و مذهبی ، بسیج و مسولان توانستیم این تهدید را به هنر نوعدوستی و خدمت تبدیل کنیم.

آزاد با اشاره به اینکه جهان دوران سختی را متحمل شده است ، افزود:‌یقینا با همراهی های مردمی و طرح خوب فاصله گذاری اجتماعی که تیر خلاصی در قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس منحوس کروناست ، عبور خواهیم کرد و از این تجربه بزرگ به عنوان یک فرصت پیش رو برای ساختن آینده ای بهتر استفاده می کنیم.

فرماندار رامسر با بیان اینکه  یقینا مردم عزیز ما در کنار دغدغه های سلامت و درمان ، نگرانی های اقتصادی دارند، ادامه داد: با حمایت حاکمیت ، دولت و همه نهادها براساس دستورالعمل های ملی و استانی، یاری رسان مردم هستیم.

آزاد با بیان اینکه آنچه توانست تاکنون آن شتاب اولیه انتقال  شیوع کرونا را مدیریت کند ، در درجه اول همراهی مردم بافرهنگ و اصیل شهرستان و همچنین برنامه ریزی ستاد پیشگیری از انتقال کرونا ویروس بود، تصریح کرد: این کار تیمی و گروهی گسترده تا پایان حل این معضل با قدرت باید ادامه داشته باشد .

فرماندار شهرستان رامسر تلاش مدافعان سلامت و کادر درمان شهرستان در سطوح مختلف را ماندگار در تاریخ برشمرد و تاکید کرد: مردم رامسر هیچ گاه خدمات مدافعان سلامت  را از یاد نخواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار