خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برگزاری تخصصی حلقه‌های صالحین در سطح متربیان و مربیان، معرفی اساتید برای دوره تربیت و تعالی کشوری، جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت و زلزله‌زدگان کرمانشاه و سیل‌زدگان جنوب از برنامه‌های مهم این سازمان بود.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۰۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

برگزاری تخصصی حلقه‌های صالحین به همت سازمان بسیج طلاب همدانحجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عمکلرد سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اظهار کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر، آموزش مبلغین خانگی خواهر، اعزام مبلغین به محلات و سایر اقشار برای تبیین مسائل شرعی واعتقادی از جمله اقدامات اجرایی این سازمان بوده است.

وی ادامه داد: آموزش و اعزام مبلغین به همراه کاروان‌های راهیان نور، آموزش و اعزام مبلغین به اردوهای جهادی ویژه طلاب و به همراه سایر اقشار نیز از دیگر اقداماتی است که طول سال انجام می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: در این سازمان اقداماتی از جمله برگزاری جلسات تخصصی هیئت اندیشه‌ورز و مجمع قشر سازمان بسیج طلاب، برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب و صدور بیانیه، کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، اعزام مبلغ به موکب‌ها ومراسم اربعین، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصص زبان عربی و انگلیسی برای مبلغین اربعین، برگزاری برنامه در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی در مدارس علمیه و پایگاه‌های مقاومت انجام شده است.

وی اعزام مشاورین با مباحث اعتقادی و خانوادگی به نمازجمعه، بقاع متبرکه مساجد و... را نیز از فعالیت‌های این سازمان برشمرد و گفت: همچنین در سال گذشته برگزاری یادواره شهدا، سرکشی و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام مبلغین به طرح امین و شهید بهنام محمدی در مدارس صورت گرفت.

حسنی با بیان اینکه بنا به درخواست صدا و سیما اساتید خواهر و برادر در برنامه‌های صدا و سیما حضور یافتند، ابراز داشت: برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه خواهران از قبیل آموزش سرگروه‌های صالحین، پیشگیری از جرم، طب سنتی، امر به معروف و نهی از منکر، هادیان سیاسی، راهیان نور، اردو های جهادی، افزایش جمعیت، مهارتهای زندگی، مهارت‌های فرزندپروری از دیگر اقدامات این سازمان بود.

وی گفت: برگزاری تخصصی حلقه‌های صالحین در سطح متربیان و مربیان، معرفی اساتید برای دوره تربیت و تعالی کشوری، جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت و زلزله‌زدگان کرمانشاه و سیل‌زدگان جنوب از برنامه‌های مهم این سازمان بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: هماهنگی برای اعزام مبلغین به طرح خانه‌های دین جامعه زنان، برگزاری همایش رو حانیون رزمنده و ایثار گر، برگزاری کارگاه آموزشی فن مناظره، برگزاری همایش فاطمه‌شناسی، برگزاری دوره «الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی»، حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی طلاب و تشکیل هسته پژو هش در تمام پایگاه‌ها و بررسی تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها و ناحیه  همدان از جمله اقدامات سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات