خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج، حدود ۸۰ درصد از مردم شهرستان ملایر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۱۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

غربالگری ۸۰ درصد از مردم ملایر/ تمامی مسیرهای منتهی به بوستان‌ها در ملایر مسدود می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت‌اله ولدی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونای شهرستان ملایر که در فضای باز فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج، حدود ۸۰ درصد از مردم شهرستان ملایر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور نیز دکتر روحانی با استناد به گزارش وزیر بهداشت، استان همدان را رتبه نخست غربالگری در کشور بیان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: مردم شهرستان ملایر قرنطینه خانگی را رعایت کرده‌اند اما درصد کمی از مردم که این موضوع را رعایت نکرده‌اند باعث نارضایتی دیگر همشهریان شده است.

وی ادامه داد: برای روز ۱۳ فروردین نیز تمامی مسیرهای منتهی به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهرستان مسدود خواهد شد.

ولدی تصریح کرد: از مردم عزیز شهرستان همانطور که تاکنون همکاری کرده‌اند درخواست داریم روز سیزده فروردین را در کنار خانواده و در خانه بمانند.

وی اظهار داشت: در همه مبادی ورودی شهرستان کنترل و نظارت خوبی برای عدم ورود خودروهای غیر بومی در حال انجام است و این برنامه تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه تلاش همه ما این است که زنجیره بیماری کرونا هر چه سریع‌تر در شهرستان قطع شود، گفت: در این طرح از زحمات نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت که به صورت شبانه روزی پای کار هستند تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات