خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

فعالیت کارگاه تولید لباس‌های گان شهرستان بهار در دو شیفت به‌همت خواهران بسیجی

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از فعالیت کارگاه تولید لباس‌های مخصوص بیمارستان بیماران مثبت کرونا هر روز در دو شیفت با حضور خواهران بسیجی در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۳۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

فعالیت کارگاه تولید لباس‌های گان شهرستان بهار در دو شیفت به‌همت خواهران بسیجیفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به عملکرد بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در خصوص تولیدی اقلام بهداشتی در راستای مقابله با کرونا در شهرستان اظهار داشت: با توجه به بالا بودن روحیه جهادی خواهران بسیجی و کمک خیرین اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید لباس‌های مخصوص بیمارستان بیماران مثبت کرونا کردیم.

وی افزود: این کارگاه با حضور 10 نفر از خواهران بسیجی با چرخ‌های خیاطی که از طرف کمک‌های مردمی برای این امر خداپسندانه در خدمت خواهران گذاشته شده است، فعالیت می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: این کارگاه هر روز در دو شیفت برقرار است و خواهران بسیجی در آن فعالیت دارند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از خواهران نیز آمادگی خود را برای کمک به این کار خداپسندانه اعلام کرده‌اند که با تامین مواد اولیه و چرخ خیاطی این کارگاه توسعه خواهد یافت و دوخت ماسک هم در اولویت این کارگاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات