خبرهای داغ:
ياسر متانت
بيا تا عاشقي را روايت كنيم
مدافعان سلامت بسيج گلپايگان در اقدامي جهادي،به پايش و ضدعفوني منازل مبتلايان به كرونا پرداختند.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۴۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، حكايت عاشقي را نه فقط در ميدان هاي نبرد تن به تن در دفاع مقدس، بلكه در تمامي صحنه هاي دفاع از آرامش و امنيت اين سرزمين شاهد بوده ايم.

روايت فتحي ديگر و آويني ها  لازم است تا به تصوير بكشند حكايت عاشقي مردان و زناني كه در نبرد و پايش با ويروس منحوس كرونا از آسايش و آرامش و حتي جان خود مي گذرند تا سلامت و آرامش به سرزمينمان برگردد. از پزشكان ، پرستاران و كادر بهداشتي گرفته تا مدافعان سلامت در تمامي دستگاهها و گروههاي خودجوش جهادي.

اينجا ميدان نبرد با حمله بيولوژيك دشمن و پايش كروناست. سربازان سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني،در امداد بهداري رزمي سپاه و بسيج گلپايگان در خط مقدم مقابله با كرونا،به ضدعفوني منازل مبتلايان مي پردازند.

شايد حكايت اين سپاه هراسي ها و بسيج هراسي هاي دشمن كه هر روز در رسانه هاي معاند و جيره خوار غرب منتشر مي شود بي سبب نباشد. كه البته دشمن بي دليل چنين نمي كند چرا كه چنين غيرت و همتي قطعا به مقاصد دشمن لطمه مي زند.دشمنان قبل از اين نيز در سالهاي دفاع مقدس و پس از آن طعم سيلي مدافعان نظام را چشيده اند و حالا  اين اقدامات نيز كم از آن شجاعت ها و مردانگي ها ندارد.

 بر غيرت غيورمردان جهادي آفرين و بر دستانشان بوسه باد.

ارسال نظرات