خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دیگر ویژگی مهم سردار سلگی توجه واقعی صادقانه ولی فقیه و تبعیت و حمایت از رهبری بود، گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام(ره) و رهبری بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۰۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام(ره) و رهبری بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی اظهار داشت: حضرت آقا این جانباز سرافراز را شهید زنده خطاب کردند که این تعبیر نشان دهند جایگاه و شخصیت ممتاز ایشان است.

وی با اشاره به کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» به عنوان یادگاری  ارزشمند از شهید سلگی، افزود: رهبری معظم انقلاب این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس دانسته و مورد تمجید و عنایت ویژه قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آشنایی خود با این شهید عزیز گفت: در طول آشنایی با ایشان چند ویژگی را در ایشان به معنای واقعی کلمه احساس کردم که یکی از آنها حفظ روحیه ایثار و شهادت بود.

وی با بیان اینکه دیگر ویژگی مهم سردار سلگی توجه واقعی صادقانه ولی فقیه و تبعیت و حمایت از رهبری بود، گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام(ره) و رهبری بود.

شعبانی با بیان اینکه شور و هیجان در دفاع از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب همواره در سخنان و موضع‌گیری‌های سردار سلگی مشهود بود، اظهار داشت: هروقت صحبت از انقلاب و آرمان‌های رهبری می‌شد دفاع جانانه ایشان را شاهد بودیم.

وی افزود: اگر بخواهم تعبیر دیگری را در مورد ایشان بکار ببرم باید بگویم سردار سلگی همان انسان مجاهد مخلصی بود که در دوران دفاع مقدس با رشادت وارد میدان دفاع شد و با همان تفکر زندگی خود را ادامه داد و در این گیرو دار عالم سیاست و فعالیت‌های اجتماعی تفکر و اندیشه اش تغییر نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ثابت قدم ماندن بر آرمان‌ها و ارزش‌ها را خصوصیت ممتاز سردار سلگی دانست و گفت: این فرمانده مخلص با دوپای قطع شده شجاعانه در عملیات غرور آفرین مرصاد حماسه آفرید و به همراه رزمندگان همدان سد راه منافقان کوردل شد.

وی با بیان اینکه سردار سلگی دغدغه انقلاب و نیروهای انقلابی را داشت، افزود: وحدت و انسجام نیروهای انقلابی مهمترین هدف ایشان بود و بسیاری از اوقات غصه‌دار تشتت‌ها و اختلافات بود.

شعبانی گفت: سردار سلگی در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرگز به دنبال منافع شخصی نبود و هیچگاه دچار آفت‌های اخلاقی و سیاسی نشد و با سلامت زندگی کرد.

وی با اشاره به تغریظ ارزشمند رهبری معظم انقلاب بر کتاب " آب هرگز نمی‌میرد "و بیانات مهم ایشان در مورد سردار سلگی، اظهار داشت: این تعابیر رهبری معظم انقلاب نشان دهنده این است که معظم له با مطالعه این کتاب عظمت‌ها و یژگی‌های ارزشمندی از این شهید گرانقدر را دیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر  اینکه امثال میرزا محمد سلگی‌ها هرگز نمی‌میرند و برای همیشه زنده‌اند، گفت: ایشان «احیاء عند ربهم یرزقون» هستند.

وی با تسلیت شهادت این سردار گرانقدر به مقام معظم رهبری ، خانواده و همرزمان شهید گفت: امیدورام خداوند ایشان را با اولیاء الهی محشور فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات