خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید «سلگی» یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و ذوب در ولایت بود و این را در جنگ اثبات کرد و در دوران بازنشستگی هم ثابت شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷

شهید «سلگی» یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و ذوب در ولایت بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی آقامحمدی در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار بزرگوار به خانواده این شهید و مردم نهاوند و همدان، اظهار داشت: وقتی سابقه لشکر انصارالحسین(ع) را در دفاع مقدس مرور می‌کنیم زیبایی این لشکر به خوبی نمایان می‌شود.

وی افزود: سردار «سلگی» یک نیرویی بود که در پایین‌ترین قسمت لشکر کار خود را آغاز کرد تا به فرماندهی گردان رسید و یکی از مقتدرترین گردان‌هایی که در دوران دفاع قدس وجود داشت همین گردانی بود که «حاج میرزا محمد سلگی» حضور داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار سلگی بعد از مجروحیت مدام در لشکر حضور داشت، گفت: با تمام توانمندی که داشت به عنوان رئیس در ستاد لشکر حضور داشت و یک مجاهد خستگی‌ناپذیر بود و این را در جنگ اثبات کرد و در دوران بازنشستگی هم ثابت شد.

وی با اشاره به تلاش شهید «سلگی» برای هم‌افزایی نیروهای انقلابی ادامه داد: «حاج میرزا» در ایام انتخابات در سال گذشته صبح و شب جلسات مختلفی را در پایگاه‌های مقاومت در این زمینه و و حضور حداکثری در انتخابات برگزار می‌کرد.

سردار مجیدی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های شخصیتی ایشان ذوب در ولایت بود و خود را یک سرباز ولایت می‌دانست.

وی در پایان ضمن تقدیر از جامعه پزشکی عنوان کرد: کادر پزشکی تا جایی که توانستند، از این شهید بزرگوار مراقبت کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات