خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

تولید و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش در شاهرود/فعالیت ۴۸ گروه جهادی بسیج

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر توزیع بیش از ۱۰۰ هزار دستکش و ماسک در سطح شهرستان شاهرود گفت: ۴۸ گروه جهادی بسیج راستای ارتقا سلامت همشهریان از ابتدای شیوع بیماری کرونا فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۱۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
تولید و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش در شاهرود/فعالیت ۴۸ گروه جهادی بسیجسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج در آغاز شروع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: بسیج و سپاه نقش مهمی در راستای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و از آغاز فعالیت برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به فعالیت ۴۸ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف بصورت شبانه روزی افزود: از گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و حتی منازل مردم تا تولید ماسک و اهدا بسته‌های معیشتی و همکاری با مراکز بهداشت در راستای ارتقا سلامت شهرستان فعالیت‌های بسیجیان و پاسداران این شهرستان در مقابله با کرونا بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰ کارگاه تولید ماسک در شهرستان شاهرود با حضور جهادگران خواهر و برادر گفت: تولید رایگان ماسک و توزیع ماسک‌ها با اولویت اول در مراکز درمانی برای بیماران و پرستاران و پزشکان و در اولویت دوم در مراکز فعال در محرومیت زدایی و در اولویت سوم بقیه مردم با تولید بیشتر اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و دستکش در سطح شهرستان تولید و توزیع شده است به موضوع محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: در راستای محرومیت زدایی و اینکه یکی از مشکلات اصلی در یک ماه اخیر برای خانواده‌های بی بضاعت و کم برخوردار و کم درآمد و کارگران فصلی ایجاد شده است بیش از ۳ هزار بسته غذایی در سطح شهرستات تهیه و توزیع شد.
خوشقدم با اشاره به تهیه و توزیع پک‌های بهداشتی در سطح شهرستان شامل دستکش و ماسک و موادضدعفونی کننده دست که بالغ بر ۱۰ هزار بسته بوده است به امیدآفرینی در بیمارستان‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: برای امیدآفرینی و ایجاد روحیه در بین کادر درمانی بویژه بیمارستان امام حسین (ع) که بیمارستان کرونایی شهرستان است و تعداد قابل توجه پرستاران در این مرکز هستند بسته‌های تنقلات که بیش از ۱۰۰۰ بسته است برای بیماران و پزشکان تهیه و اهدا شد.
جانشین ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در هر زمینه که مردم مشکلات دارند خود را موظف به یاری و کمک می‌داند افزود: تاکنون در سه مرحله بسته‌های مواد بهداشتی و در یک مرحله ۳ هزار لیتر الکل بالای ۸۵ درصد به بیمارستان امام حسین (ع) در راستای حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی اهدا شده است.
وی با بیان اینکه هر پایگاه بسیج امروز به عنوان پایگاه سلامت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری می‌کند گفت: این فعالیت‌ها در راستای ارتقا سلامت شهرستان است و تاکنون بیش از ۵۰ هزار پیامک سلامت و ۴۰ هزار بورشور سلامت در سطح شهرستان برای ارتقا سلامت مردم تهیه و توزیع شده است.
هفرمانده سپاه شاهرود با تقدیر از همه تلاشگران عرصه خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا بر اتحاد و همدلی همه عزیزان در بسیج و سپاه و دیگر ارگان‌های جهادی برای ریشه کنی این ویروی منحوس تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها