خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود:

قربانی ۵ راس گوسفند در شاهرود/اهدا بسته های بهداشتی به کادر درمانی

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت های این کانون در راستای مقابله با کرونا بر قربانی ۵ راس گوسفند و تهیه و توزیع ۱۰۰ پک بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
علی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده کانون بسیج مداحان شهرستان شاهرود در راستای مقابله با ویروس کرونا و توسعه و ترویج امورات بهداشتی و درمانی اظهار کرد: با همکاری هیئت الشهدا شاهرود جمع آوری مبلغ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و قربانی ۵ گوسفند به جهت دفع بلا و شفای بیماران انجام و گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.
وی افزود: به همت مداحان و هیات مذهبی تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان و محرومین مناطق کم برخوردار شهر به ارزش هر بسته ۵۰۰.۰۰۰ هزار ریال انجام شد.
مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود با اشاره به مشارکت بسیجیان در ضدعفونی و گند زدایی معابر و اماکن عمومی شاهرود خاطر نشان کرد: دیدار با"خادمان سلامت"پرسنل زحمتکش بیمارستان حضرت امام حسین (ع) به همراه مسئول دفتر امام جمعه و تحویل پک بهداشتی و میان وعده غذایی و عرض خداقوت از دیگر برنامه‌های جامعه مداحان و هیأت مذهبی شهرستان در راستای مقابله با کرونا بوده است.
وی با اشاره به پخت ۵۰۰ پرس غذا و توزیع بین نیازمندان شهر در اعیاد شعبانیه از مشارکت خیرین در این برنامه‌ها تشکر و قدردانی نمود.
احمدی بر تداوم این فعالیت‌ها تا شکست کرونا خبر داد و از مردم درخواست کرد برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار