خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: مرحله دوم تولید و توزیع بسته‌های بهداشتی برای مردم کمتر برخوردار استان به همت جهادگران دانشجو آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۵۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی، محمد کریمی با بیان این که مرحله دوم عملیات جهادی مقابله با کرونا در سطح استان آغاز شده، گفت: در مرحله نخست که از ۸ اسفند آغاز شده بود در تولید و بسته بندی بسته‌های بهداشتی و توزیع این بسته‌ها در مناطق کم برخوردار سطح استان اقداماتی انجام شد. 

کریمی بیان کرد: تاکنون در قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی اصفهان ۱۹ هزار و ۱۸۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده و ۱۱ هزار و ۹۵۰ ماسک تولید شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان با بیان اینکه ۴۳ هزار و ۶۲۰ بسته بهداشتی بین مردم مناطق کم برخوردار توزیع شد، افزود: همراه با این بسته‌ها ۴۳ هزار و ۲۶۰ بطری مایع ضدعفونی کننده، ۲۳ هزار و ۱۶۰ ماسک ۱۶ هزار ۹۸۰ جفت دستکش، هفت هزار و ۵۸ لیتر مواد شوینده و ۲۳ هزار و ۵۰ بروشور و کاتالوگ با موضوع مقابله با کرونا توزیع کردیم.

وی به برپایی ایستگاه‌های غربالگری در سطح استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: ۳۱ ایستگاه در استان داشتیم که در آن‌ها ۴۰۹ نفر برای غربالگری مستقر بودند و تاکنون ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر در این ایستگاه‌ها غربالگری شده اند.

کریمی به حضور دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری در نقاهتگاه‌ها و بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمانی اشاره کرد و گفت: حدود ۱۴۰ نفر از این دانشجویان جهادگر نیز با هماهنگی بسیج دانشجویی در مراکز درمانی مشغول به فعالیت شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی اصفهان گفت: ۱۵ کلیپ و مصاحبه و پنج موشن گرافی به همت جهادگران رسانه‌ای بسیج دانشجویی اصفهان برای آموزش مقابله با کرونا تولید شده است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان با بیان این که مرحله دوم کمک رسانی به مردم برای مقابله با کرونا را اغاز کرده ایم، گفت: در فاز اول این مرحله قرار است ۴۰ هزار بسته بهداشتی آماده و در مناطق کم برخوردار توزیع کنیم.

وی توضیح داد: مزیت این بسته‌ها این است که در کنار ارائه محصولات بهداشتی، بحث آموزش و آگاهی بخشی درخصوص این بیماری نیز انجام می‌شود.

کریمی با بیان اینکه در مرحله دوم عملیات مقابله با کرونا قرار است اقداماتی برای اشتغال دانشجویان غیرانتفاعی و آزاد انجام دهیم، گفت: بسیاری از این دانشجویان فرزندان خانواده‌هایی با مشاغل آزاد هستند و این روز‌ها گرفتار مشکلاتی شده اند. بنا داریم شغل موقتی برای این عزیزان ایجاد کنیم و در این راستا اقدامی برای حل مشکلات مردم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها