تولید روزانه ۷۰ هزار ماسک توسط بسیجیان استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش توسط بسیجیان استان بوشهر در کارگاه‌ها تولید و توزیع شده است و ۱۳۴ کارگاه تولید ماسک و دستکش در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، سردار رزمجو از کارگاه تولید ماسک قرارگاه خادم الشهداء شهرستان دشتی بازدید کرد.

روزانه ۷۰ هزار ماسک توسط بسیجیان استان بوشهر تولید می شود

دراین بازدید که فرماندهی سپاه امام رضا(ع) ، مسئول بسیج سازندگی ومسئول عملیات  سپاه استان و جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند و فرمانده سپاه استان از نزدیک درجریان فرایند تولید و توزیع ماسک توسط این قرارگاه قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات ایثارگرایانه و فداکارانه نیروهای جهادی به همجواری این کارگاه در کنار گلزارشهداء و تاسی از سیره و روش شهداء توسط این افراد اشاره و افزود: اجر وپاداش عظیمی درانتظار افرادی است که مخلصانه و بدون هیچ ادعایی در صحنه مبارزه و مقابله با این ویروس همه گیر حضور دارند.

روزانه ۷۰ هزار ماسک توسط بسیجیان استان بوشهر تولید می شود

وی افزود: کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان دشتی از نظر کمیت، کیفیت، ابتکار و خلاقیت اقدامات خوبی انجام داده اند.

روزانه ۷۰ هزار ماسک توسط بسیجیان استان بوشهر تولید می شود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش توسط بسیجیان استان بوشهر در کارگاه‌ها تولید و توزیع شده است و ۱۳۴ کارگاه تولید ماسک و دستکش در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

 

رزمجو بیان کرد: برپایی ایست بازرسی در ورودی و خروجی شهرها با همکاری ناجا و ضد عفونی کردن شهرها و روستاها در جهت سلامتی مردم از دیگر اقدامات ارزشمند بسیجیان بوده است.

 

وی یادآور شد: تمامی تولیدات، توزیع و ابتکارات توسط گروه‌های جهادی برادر و خواهر در سطح شهرها و روستاها انجام می‌شود.

 

رزمجو خاطر نشان کرد: بسیجیان در تمامی شرایط سخت حضور دارند و امروز نیز که کشور در یک شرایط و جنگ بیولوژیک قرار دارد این عزیزان در جهت سلامتی مردم حضور چشمگیری دارند.

 

شایان ذکراست کارگاه تولیدی قرارگاه خادم الشهداء شهرستان دشتی از بدو شروع این ویروس روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید و توزیع کرده است و مجموع تولیدات این قرارگاه قریب به 25 هزار عدد ماسک بوده که در بین مشاغل عمومی ، پمپ بنزین ها ،سوپرمارکت ها ، اصناف ، نیروهای نظامی و محلات شهر خورموج و روستاهای اطراف توزیع نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات