خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آران و بیدگل با اشاره به حضور ۴۰ بسیجی بیماریار در بخش درمان این شهرستان گفت: ۵۰۰ بسیجی آران و بیدگلی در طرح پایش ملی سلامت مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

سرهنگ حسین فخرل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کاشان، با اشاره به اقدامات بسیج آران و بیدگل در شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شیوع این ویروس منحوس 40 بسیجی آران و بیدگلی در قالب بیماریار به بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به از خودگذشتگی بسیجیان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: پخت غذای گرم، تهیه آب میوه‌های طبیعی، مشارکت در راه‌اندازی و تکمیل دستگاه‌های ضدعفونی کننده به کمک خیران سلامت از جمله اقداماتی است که بسیجیان در طول این مدت انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی این شهرستان در طول یک ماه اخیر ابراز داشت: تولید ماسک، لباس‌های بیمارستانی، توزیع بسته‌های بهداشتی میان شهروندان آران و بیدگلی توسط بسیجیان با همکاری خیران از دیگر اقدامات است.

وی ضمن اشاره به مشارکت بسیج در طرح ملی پایش سلامت گفت: به همت بسیجیان و همکاری معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان نزدیک به 100 درصد از مردم آران و بیدگل در پایش سلامت کویید19 ثبت نام کردند به نحوی که در این طرح بیش از 500 بسیجی 10 هزار نفر ساعت مشارکت داشتند.

فخرل با بیان اینکه یکی از دستاوردهای این اقدامات کاهش چشم‌گیر مراجعات به ویژه مراجعات غیرضروری به بیمارستان بوده است، تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان آران و بیدگل در این ایام زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و بسیج دوشادوش مدافعان سلامت در هر عرصه‌ای که احساس نیاز می‌شد، حضور پیدا می‌کرد.

ارسال نظرات