خبرهای داغ:

اهدا ۳۱۳ عیدانه مهدوی به خانواده‌های نیازمند شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اهدا ۳۱۳ عیدانه مهدوی به مناسبت میلاد امام عصر (عج) به خانواده‌های نیازمند شهرستان به همت سپاه ناحیه شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۷۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک نیمه شعبان میلاد امام عصر (عج) با اشاره به تهیه عیدانه مهدوی به این مناسبت اظهار کرد: به همت قرارگاه خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود و خیرین بسیجی ۳۱۳ عیدانه مهدوی برای خانواده‌های نیازمند شهرستان شاهرود تهیه شده که به مناسبت میلاد امام زمان (عج) به آن‌ها اهدا می‌شود.
وی افزود: این بسته‌های عبدانه به ارزش ۲ میلیون ریال شامل برنج، ماکارونی، مرغ، پنیز و نان و ماسک می‌باشد که در آستانه ماه مبارک رمضان به عنوان حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر و کم برخودار آماده شده است.
جانشین قرارگاه مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با بیان اینکه تاکنون سپاه ناحیه شاهرود قریب به ۴ هزار بسته حمایتی و بهداشتی در سطح شهرستان به خانواده‌های نیازمند، آسیب پذیر و کم برخودار و کارگران فصلی اهدا نموده است گفت: برای حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است این بسته های عیدانه مهدوی در قالب رزمایش بزرگ یاوران مهدی(عج) در شب میلاد امام عصر(عج) در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها