آسمان بام ایران استان چهارمحال و بختیاری در شب میلاد منجی عالم بشریت، با ندای " یامهدی(عج) " رأس ساعت 21 نورافشانی می شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۹۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نواحی مقاومت بسیج شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری با همت بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت سراسر استان از روزها قبل با آذین بندی اماکن و معابر و مساجد همراه با خیل کثیر مردم عاشقان حضرت مهدی ارواحنافداه، به استقبال سالروز میلاد منجی عالم بشریت رفته اند.

گفتنی است؛ اجرای سرود پاتوقی در مجمتع های مسکونی، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع اقلام بهداشتی رایگان بین مردم، همراهی با ادارات و نهادها بویژه شهرداری ها برای نورافشانی مساجد در شامگاه میلاد موعود اُمَم حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه، و فریاد "یامهدی(عج)" از مأذنه ها ، مساجد و دیگر اماکن مذهبی همراه نورافشانی در 15 مسجد منتخب از برنامه های گرامیداشت نیمه شعبان در بام ایران است.

شایان ذکر است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  نیز با صدور اطلاعیه‌ای از استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج و طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» در سراسر استان کشور همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد.

در قسمتی از این اطلاعیه آمده است: همزمان با پخش زنده قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج «الهی عظم البلاء...» ساعت ۲۰:۴۵ شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن الحجج حضرت اباالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء)، ساعت ۲۱ شعار «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت ابن الحسن عجّل علی ظهورک» در فضای عطرآگین اقصی نقاط میهن اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی، طنین انداز می‌شود.

در این اطلاعیه از مردم خواسته شده با استغاثه به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای عالم هستی را طلب کرده و برای رفع ابتلای اغلب کشور‌ها و جوامع بشری به بلای بیماری خطرناک ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا به حضرت، ولی الله الاعظم، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به‌عنوان عین‌الله ناظره و وسیله تقرب الی الله متوسل شوند.

ارسال نظرات