خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

برنامه‌های هفته جوان امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجتناب از تجمعات، برنامه‌های هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی بردیم.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۰۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

برنامه‌های هفته جوان امسال در فضای مجازی برگزار می‌شودمحرم روزبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان، اظهار داشت: در بهمن ماه سال گذشته ستاد برگزاری برنامه‌های هفته جوان به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های این هفته به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شکل گرفت و در جلسات مختلف برنامه‌ریزی مناسبی برای این هفته صورت پذیرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجتناب از تجمعات، برنامه‌های هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی بردیم و قرار است مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان و تمام سمن‌های جوانان استان برنامه‌ها، آموزش‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های خود را در شبکه‌های مجازی برگزار کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: برنامه‌های زنده برای ارتباط با جوانان و فضای گفتمان برای پاسخگویی مسئولان به جوانان و ارائه نقطه نظرات آنان با حضور مسئولان در فضای مجازی ترتیب داده می‌شود.

وی در ادامه ضمن دعوت همگانی برای پرهیز از اجتماعات و ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در خصوص ویروس کرونا ابراز رضایت و خاطرنشان کرد: تا زمان ریشه‌کن کردن این ویروس سمن‌های جوانان استان با تمام توان، فعالیت‌های خود را با شدت بیشتری در این خصوص ادامه خواهند داد.

روزبه افزود: دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده استان نیز در کنار سمن‌ها به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از این ویروس و مشکلات ناشی از خانه‌نشینی خانواده‌ها، آماده هستند تا در هفته جوان به صورت رایگان و از طریق تلفن و فضای مجازی به متقاضیان ارائه خدمات کنند.

وی در خصوص تولید محتوا و تولید برنامه‌های شاد و مفرح در هفته جوان در فضای مجازی، تصریح کرد: با مشارکت مردم و تلاش جوانان این مرز و بوم هر چه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس و بازگشت روزهای خوش و درخشان برای این مردم باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان یادآور شد: تهیه و توزیع ۱۴هزار ماسک توسط سمن مهرآفرینان دیار زاگرس و ۷۰هزار ماسک توسط سمن طرح ماندگار در سطح استان توسط کارگاه ایجاد شده و اینها نمونه‌هایی از اقداماتی است که توسط سمن‌ها برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تهدید کرونا فرصتی برای ابداعات وظهور ایده‌های جوانان خواهد بود، گفت: جوانان همدان حتی در دوران قرنطینه فعال، پویا و سرزنده هستندو  افکار و فعالیت‌های بی نظیر سازمان‌های مردم نهاد جوانان هرگز قرنطینه نخواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات