خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

طوفان‌های اخیر به برخی تاسیسات و امکانات اسدآباد آسیب جزئی وارد کرد

فرماندار اسدآباد گفت: در پی طوفان‌های اخیر، به برخی تاسیسات و امکانات شهری و روستاها آسیب جزئی وارد شده است.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۵۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

طوفان‌های اخیر به برخی تاسیسات و امکانات اسدآباد آسیب جزئی وارد کردحمیدرضا درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در حاشیه بازدید میدانی از مناطق حاشیه‌ای اسدآباد اظهار داشت: در پی طوفان‌های اخیر، به برخی تاسیسات و امکانات شهری و روستاها آسیب جزئی وارد شده است.

وی با بیان اینکه برخی از تاسیسات شهری و روستاهای شهرستان دچار قطعی آب و برق شدند، گفت: با امکانات و حضور به موقع اکیپ امدادی دستگاه های خدمات رسان شامل آبفا شهری و روستایی و شرکت برق وگاز و شهرداری‌های اسد آباد و آجین مشکل در شهرها و روستاها شهرستان رفع شد.

رئيس ستاد مدیریت بحران اسدآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای خدماتی امور آب، برق و گاز در حال پیگیری و سرکشی مناطق شهری و روستاهای شهرستان هستند، افزود: در صورت اعلام هر گونه گزارش احتمالی نسبت به اصلاح حوادث احتمالی توسط دستگاه های مرتبط بلافاصله اقدام می‌شود.

وی در خصوص وضعیت خسارت به اراضی کشاورزی و باغات شهرستان به دلیل بارش‌های شدید باران و تگرگ و طوفان نیز تصریح کرد: به برخی از محصولات کشاورزی به ویژه باغات آسیب وارد شده که در حال بررسی و مشخص شدن میزان خسارت هستیم و در اولین فرصت میزان خسارت ها اولیه مشخص و برای اقدام به استان ارسال خواهد شد.

درویشی از بازدید میدانی شب گذشته و صبح امروز سه  اکیپ در راستای بررسی وضعیت خسارت‌ها به دلیل بارش‌های شدید باران و تگرگ و نیز وزش شدید باد در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: اکیپ رئيس مدیریت بحران و دبیر مدیریت بحران شهرستان در سطح شهرستان، اکیپ معاونت عمران و برنامه ریزی فرمانداری در سطح شهر و اکیپ بخشداران بخش مرکزی و پیرسلمان در سطح بخش هم اکنون در حال بازدید و بررسی خسارت‌های احتمالی به شهرستان و بخش کشاورزی و مسکونی و زیرساخت‌ها هستند.

وی از رفع عیب تیر برق‌های شکسته شده گردنه ویرایی به دلیل بارش ها و طوفان شب گذشته در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: از جهاد کشاورزی شهرستان، آبفا شهری و روستایی، شهرداران شهر اسدآباد و آجین و اداره برق به لحاظ حضور به موقع برای خدمات‌دهی از شب گذشته تاکنون و رفع معایب تاسیسات تشکر می‌کنم.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه به علت بارش‌های سیل‌آسای فرودین ماه سال گذشته بیش از 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دچار آبگرفتگی و سیلاب شد، افزود: سال گذشته برای جلوگیری از هر گونه سیل و آبگرفتگی احتمالی در مواجهه با بارش‌های فصل پاییز و زمستان با پیگیری ستاد مدیریت بحران، ۴۰ کیلومتر از رودخانه‌های حادثه‌خیز شهرستان لایروبی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات