خبرهای داغ:
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان عنوان كرد:

رشد 17 درصدی واگذاری‌ زمین در نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 98 بالغ بر ۷۲ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ تولیدی و خدماتی واگذار شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۸۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا فلاح افزود: با توجه به میزانِ واگذاری زمین در شهرك‌ها و نواحی صنعتی طی سال 98 ، این شاخص در مقایسه با  سال ۹۷ ، نزدیك به 17.5 (هفده و نیم) درصد افزایش  را نشان می‌دهد.

فلاح  همچنین اظهار داشت: شهرستان‌های بروجن و شهرکرد به ترتیب با  28 و 23 هکتار ، بیشترین واگذاری زمین به علاقه‌مندانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفِ صنعتی و خدماتی را در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : بر مبنای آمارنامه‌، از ابتدای تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تا کنون  820  هکتار زمین به 2 هزار و 399 متقاضی برای ایجاد واحد‌های تولیدی و خدماتی در 21 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

گفتنی است در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوب در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند که در 21 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی كلیه‌ی شرایطِ زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی ، خدماتی و صنفی  فراهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار