خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه و مواسات شاهرود

جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه و مواسات با حضور مسئولین شهرستان و استانی بصورت ویدئو کنفرانس در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۲۳۴۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
برگزاری جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه و مواسات شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی رزمایش همدلی کمک مومنانه و مواسات با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه شهر‌های شاهرود و رویان، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، روسای ادارات کمیته امداد و بهزیستی، جانشین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، رئیس دفتر آستان قدس رضوی و اعضای قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود بصورت ویدئو کنفرانس با ستاد سپاه استان برگزار شد.
در این جلسه یوسفی از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سخنانی با تاکید بر همدلی و همراهی همه ارگان‌ها و ادارات و نهاد‌های مختلف در مقابله با کرونا بر اقدامات هوشمند در راستای مقابله با کرونا تاکید و بر توجه به خانواده‌های دارای بیمار کرونا و نزدیکان آنان در راستای شناسایی مبتلایان و جلوگیری از شیوع آن تاکید کرد.
در این جلسه فرمانده سپاه استان سمنان نیز مطالبی بیان و بر همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها در تحقق این طرح و رزمایش کشوری تاکید کرد.
لازم به ذکر است طرح همدلی کمک مومنانه و مواسات با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در نیمه شعبان و در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و به مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر کشور با کمک همه نهاد‌ها و مجموعه‌ها و خیرین اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها