خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

ایران اسلامی در کنترل کرونا با وجود تحریم‌ها خوش درخشید

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر حفظ روحیه جهادی و ارادت و توسل به اهل بیت(ع) گفت: این ارادت و توسل به اهل بیت(ع) و حفظ روحیه جهادی موجب شده تا کشور ایران اسلامی در بحث کنترل و پیشگیری بیماری کرونا با وجود تحریم‌ها سرآمد در تمام جهان سرآمد بوده و خوش بدرخشد.
کد خبر: ۹۲۳۲۵۷۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

ایران اسلامی در کنترل کرونا با وجود تحریم‌ها خوش درخشیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در جلسه ستاد هماهنگی کمک‌های مومنانه این شهرستان اظهار داشت: کرونا، با وجود مشکلاتی که به وجود آورده است اما موجب همدلی، برادری، سرشار و جاری شدن هر چه بیشتر مهربانی‌ها و نوع دوستی‌ها شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی، مشکلات اقتصادی و معیشتی که بر برخی اقشار جامعه خصوصا افراد دارای مشاغل آزاد و روز مزد وارد شد مقام معظم رهبری تاکید بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر داشتند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح مواسات به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به دلیل ویروس کرونا افزود: نیکوکاری و کمک‌رسانی به همنوعان از زمره اعمال صالح بوده و کسانی که به دنبال رحمت الهی هستند نیکوکاری کنند.

وی همچنین با تأکید بر حفظ روحیه جهادی و ارادت و توسل به اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: این ارادت و توسل به اهل بیت(ع) و حفظ روحیه جهادی موجب شده تا کشور ایران اسلامی در بحث کنترل و پیشگیری بیماری کرونا با وجود تحریم‌ها سرآمد در تمام جهان سرآمد بوده و خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات