خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

اجرای طرح «قلک کریمانه» برای کمک به نیازمندان در همدان/فعالیت بیش از 500 گروه جهادی دانش‌آموزی برای مبارزه با کرونا

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اجرای طرح «قلک کریمانه» توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: در این طرح با توزیع قلک‌ها در بین دانش‌آموزان و جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه دانش‌آموزان از نیازمندان حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

اجرای طرح «قلک کریمانه» برای کمک به نیازمندان در همدان/فعالیت 86 گروه جهادی دانش‌آموزی برای مبارزه با کرونامحمدتقی امیدی‌ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت گروه جهادی شناسنامه‌دار بسیج دانش‌آموزی در بحث مقابله با کرونا، اظهار کرد: در کنار 86 گروه جهادی مربیان طرح شهید «بهنام محمدی»، 23 گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج و 300 گروه جهادی واحد مقاومت پیشگام دانش‌آموزی، گروه‌های خودجوش بسیاری توسط دانش‌آموزان در امر مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت 13 کارگاه تولید ماسک و دستکش توسط دانش‌آموزان جهادگر استان همدان تصریح کرد: گروه جهای شهید «ابراهیم هادی» قروه درگزین، به صورت خودجوش و جهادی با حضور 17خواهر دانش‌آموز بسیجی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر از 16 فروردین تا اکنون اقدام به تولید ماسک و دستکش کرده‌اند که تاکنون 12هزار دستکش و 5 هزار ماسک تولید و در اختیار ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان  در تشرح دیگر اقدامات صورت گرفته به فعالیت شبانه‌روزی دانش‌آموزان جهادی در ایستگاه‌های ایست و بازرسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام نوروز اشاره و عنوان کرد: علاوه  بر این دانش‌آموزان بسیجی با فعالیت در فضای مجازی اقدام به آگاهی‌سازی عمومی، آموزش نکات بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و نشاط آور در راستای مقابله با کرونا کردند.

وی  به ارسال پیامک در خصوص رعایت نکات بهداشتی و خانه ماندن برای 286 هزار دانش‌آموز استان اشاره و بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی با تلاش‌های گسترده اقدامات اثربخشی در راستای مقابله با کرونا انجام دادند.

امیدی‌ساکت با بیان اینکه کمک به نیازمندان و مستمندان  و توزیع سبد کالا توسط دانش‌آموزان بسیجی از زمان شیوع کرونا آغاز شد، تاکید کرد: قبل از تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از نیازمندان و اعلام سراسری رزمایش کمک مومنانه دانش‌آموزان جهادگر بسیجی به صورت خودجوش در این امر فعالیت داشتند که پس از اعلام رزمایش با قوت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: علاوه بر توزیع سبد کالا، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده بین نیازمندان توسط دانش‌آموزان نهاوند به ارزش 5 میلیون تومان، مربیان طرح بهنام محمدی  و دانش‌آموزان بسیجی در همدان و ملایر با ذبح پنج رأس گوسفند به ارزش 25 میلیون تومان از نیازمندان و مستمندان در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار حمایت کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز تمام تلاش‌های ما به دستگیری از نیازمندان معطوف شده است، اضافه کرد: به منظور در مسیر هدفمند قرارگرفتن کمک‌ها به دنبال تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندان هستیم تا کمک‌ها و حمایت‌های مالی  جمع‌آوری شده به دست آنها برسد.

وی از اجرای طرح «قلک کریمانه» توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی در استان خبر داد و یادآور شد: در این طرح با توزیع قلک‌ها در بین دانش‌آموزان و جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه دانش‌آموزان از نیازمندان حمایت خواهد شد. 

امیدی‌ساکت  با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان با روحیه جهادی قلک‌های خود را برای جبهه‌ها ارسال می‌ کردند، خاطرنشان کرد: در مساله سیل سال گذشته قلک‌هایی برای حمایت مرد مسیل زده گلستان در بین دانش‌آموزان استان توزیع شد که 80 درصد دانش‌آموزان در آن مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی تا شکست کامل کرونا ادامه خواهد داشت، یادآور شد: امیدورایم همچون گذشته کشور ما از این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات