خبرهای داغ:
گزارش تصویری:

ساخت مسکن برای محرومان به همت گروه‌ جهادی شهید رنجبر دهاقان

گروه جهادی شهید حسینعلی رنجبر پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای دزج با همکاری بیش از 10نفر فعالیت خود را در راستای ساخت واحد مسکونی در روستای دزج آغاز کردند
کد خبر: ۹۲۳۳۷۷۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، امروزه محرومیت زدایی و در راس آن رسیدگی به مسکن نیازمندان جزء اولویت ها و ماموریت های مهم سپاه و بسیج قرار گرفته است قرار گرفت است.

گروه جهادی شهید حسینعلی رنجبر پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای دزج  با همکاری بیش از 10 نفر فعالیت خود را در راستای ساخت یک واحد مسکونی در روستای دزج آغاز کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در دهاقان اظهار داشت: فعالیت‌های مهمی در راستای محرومیت‌زدایی  توسط گروههای جهادی و خیران انجام شده است

غزالی  با بیان اینکه  بسیج در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد خاطر نشان کرد: در 2 سال گذشته واحدهای مسکونی گوناگونی برای خانواده‌های نیازمند با مشارکت بسیج  ساخته و تحویل شده است.

وی  در رابطه  پروژه فعلی این گروه جهادی بیان داشت : این ساختمان مسکونی برای یکی از ایتام  ساخته خواهد شد که  در حال حاضر در مرحله آلموتور بندی  قرار دارد.

غزالی همچنین بیان داشت : گروه جهادی شهید حسینعلی رنجبر آمادگی این را دارد که در صورت نیاز   تا پایان ساخت این واحد مسکونی فعالیت خود را ادامه دهد .

به گزارش خبرگزاری بسیج ، روستای دزج در غرب شهرستان دهاقان و در مسیر دهاقان- بروجن واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار