خبرهای داغ:
دیدار اعضای بسیج کارگران و کارخانجات با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان
دیدار اعضای بسیج کارگران و کارخانجات با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان در این نشست در مورد چگونگی اجرای برنامه های بسیج کارگری درسال جدید در شهرستان گفتگو شد.
کد خبر: ۹۲۳۴۶۳۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش سرویس کارگری خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، مهندس احسان امینی کارفرما و رئیس هیئت اندیشه ورز شهرستان فلاورجان دردیدار با فرمانده ناحیه  گزارش گفت: حوزه بسیج کارگران و کارخانجات فلاورجان در استان و کشور جزء حوزه های برتر به شمار می رود و امیدوارم با حمایت ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولان شهرستان به موفقیت های چشمگیر دیگری در زمینه تولید و رونق اقتصادی دست پیدا کنیم .

در ادامه سرهنگ پاسدار جواد فصیحی ضمن حمایت از قشر کارگران ، گفت: شهید برونسی نماد بارز جامعه کارگری است که روح ایمان و عمل را با هم به اجرا گذاشته است.

وی در ادامه افزود: دیدگاه مقام معظم رهبری در ده سال گذشته گویای اهمیت توجه تولید در جامعه ما است و باید سیاست ها و مقدمات تحقق شعار سال فراهم گردد که لازمه آن وجود روحیه جهادی در مسؤلان و برخی از مدیران کشور است.

فصیحی در پایان در حمایت کارگران و همچنین زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت های شهرستان اذعان داشت : مسئولین باید باور کنند که ما هم اکنون در وضعیت جنگ اقتصادی هستیم وان شإالله با همدلی بیشتر مسئولین با جوانان بسیجی و انقلابی نیز از این شرایط جنگ اقتصادی عبور خواهیم کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها