خبرهای داغ:
جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول خبر داد

توزیع ۱۴هزار ماسک به همت گروه جهادی بقیه الله(عج) در بخش زرین‌دشت

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول از توزیع ۱۴هزار ماسک در بخش زرین دشت به همت گروه جهادی بقیه الله(عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۴۶۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

توزیع ۱۴هزار ماسک به همت گروه جهادی بقیه الله(عج)  در بخش زرین‌دشتعباس جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با تشریح مهمترین اقدامات حوزه شهید بروجردی برزول در راستای مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: ۱۴هزار ماسک به همت گروه جهادی بقیه الله(عج) و بسیجیان این حوزه بین روستاهای بخش زرین‌دشت توزیع شده که از این تعداد ۶ هزار رایگان به دست مردم رسیده است.

وی از دیگر اقدامات این حوزه را برگزری جلسات فرماندهان پایگاه و شورای اسلامی ودهیاری و خانه بهداشت روستاها عنوان کرد و افزود: ۸۰ بسیجی طی دو مرحله در طرح غربالگری به بهورزان روستاهای بخش زرین دشت کمک کرده‌اند.

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول گندزدایی و ضدعفونی مستمر سطح روستاها و ایستگاه‌های سلامت و گندزدایی خودروها در ورودی روستاها را طی مراحل مختلفی توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج با کمک شهرداری و دهیاری‌ها را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد.

وی گفت: ۵۴ میلیون تومان کمک مردمی برای اقدامات مقابله‌ای با کرونا ویروس توسط پایگاه مقاومت بسیج این حوزه جمع‌آوری و صرف توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و... شده است.

جلالی با اشارره به جمع‌آوری و توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان افزود: ۱۰۰بسته معیشتی به ارزش ۲۶ میلیون تومان نیز توسط بسیجیان این حوزه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی این حوزه تا شکست کامل این ویروس منحوس در صحنه و میدان هستند، افزود: راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در پایگاه بسیج بیت المقدس روستای توانه زیر نظر گروه جهادی بقیه الله(عج) و تولید روزانه ۵۰۰ ماسک توسط ۱۵ خواهر بسیجی روستا از دیگر اقدامات این حوزه است.

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی برزول عنوان کرد: با توجه به رزمایش کمک مومنانه، پایگاه‌های بسیج این حوزه در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات